جعبه گشایی پوکو M4 پرو شیائومی [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی پوکو M4 پرو شیائومی [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی پوکو M4 پرو شیائومی [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۶ آذر ۱۴۰۰ - 19:52
پوکو M4 پرو 5G

 پوکو M4 پرو یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های ۵G موجود در بازار است که از ویژگی‌هایی مانند ماندگاری بالا، طراحی خاص، و عملکرد دوربین نسبتا خوب برخوردار است. هرچند این ویژگی‌ها به قیمت ضعیف بودن روشنایی صفحه و دوربین الترا واید نا‌ امید کننده تمام می‌شوند.

مشخصات M4 پرو روی کاغذ و در کنار قیمت معقول آن، خیلی جذاب به نظر می‌آیند، اما اگر برخی از مشخصات آن به چشمتان آشنا بود، تعجب نکنید چون M4 پرو در واقع همان ردمی نوت ۱۱ محسوب می‌شود که طراحی‌اش برای شبیه به نظر رسیدن به خانواده پوکو کمی دستکاری شده است (لازم به ذکر است ردمی نوت ۱۱ فعلا فقط در بازار چین عرضه شده است). شیائومی پیش از این نیز این کار را انجام داده بود و اکنون باری دیگر شاهدش هستیم.

مطالب مرتبط:

گوشی مورد بحث در اروپا و در ظرفیت‌های (رم و حافظه داخلی به ترتیب) ۴/۶۴ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی در روز ۱۱ نوامبر عرضه شده است. هنوز از این‌که آیا پوکو در بازارهای دیگری مانند بازار هند هم عرضه خواهد شد یا نه، صحبتی به میان نیامده است. راجع به قیمت این گوشی در انگلستان هم اطلاعاتی در دسترس ما نیست.

پوکو M4 پرو مزایای زیادی دارد که ما از طراحی آن شروع می‌کنیم. پشت و کناره‌ها قطعا پلاستیک هستند اما ترکیب رنگ و بخش دوربین باعث می‌شوند طراحی زیبایی را شاهد باشیم. بخش دوربین نیز به طور کامل از پلاستیک ساخته نشده و فقط آن قسمتی سیاه رنگ از جنس پلاستیک است.

لاوه بر این، پوکو می‌گوید این گوشی دارای استاندارد IP53 (مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب) است که برای یک گوشی اقتصادی مزیت خوبی به حساب می‌آید. صفحه جلوی آن با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود، که با توجه به قیمت آن، قابل قبول به نظر می‌رسد. این تلفن همراه شامل جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و اسکنر اثر انگشت سریع و دقیقی نیز است. شما می‌توانید در زیر جعبه گشایی این محصول جدید پوکو را تماشا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید