فروش گوشی های اپل در چین از ویوو پیشی گرفت - تکفارس 
فروش گوشی های اپل در چین از ویوو پیشی گرفت - تکفارس 

فروش گوشی های اپل در چین از ویوو پیشی گرفت

مهدی حلوائی
۶ آذر ۱۴۰۰ - 17:30
اپل

محصولات اپل در سرتاسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردارند اما بسیاری از کاربران چینی، گوشی‌های پرچمدار داخلی که قیمت پایین‌تری دارند را به گوشی‌های آیفون ترجیح می‌دهند. با این وجود، فروش گوشی‌های اپل در ماه گذشته در خاک چین از دیگر شرکت‌ها بیشتر بوده است.

در حالی که فروش گوشی‌های اپل پس از عرضه‌ی سری آیفون ۱۳ در شهریورماه سال جاری با رشد مناسبی روبه‌رو بود اما محصولات جدید این شرکت نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، این شرکت موفق شد تا در مهرماه گذشته با عبور از ویوو بیشترین تعداد گوشی‌ هوشمند را در کشور چین به‌فروش برساند. این اولین بار از سال ۲۰۱۵ است که اپل به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کند.

فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش کانترپوینت نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های آیفون در مهرماه گذشته در کشور چین نسبت به شهریورماه سال جاری با رشدی ۴۶ درصدی روبه‌رو بوده و سهم اپل از بازار گوشی‌های هوشمند در این کشور به ۲۲ درصد رسیده است. همچنین سهم شرکت‌های ویوو و اوپو از بازار گوشی‌های هوشمند در چین نیز به‌ترتیب ۲۰ و ۱۸ درصد بوده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های اپل چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل می‌تواند به عملکرد عالی خود در کشور چین ادامه بدهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید