جزئیات بیشتری درباره قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 13 فاش شد - تکفارس 
جزئیات بیشتری درباره قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 13 فاش شد - تکفارس 

جزئیات بیشتری درباره قابلیت های جدید رابط کاربری MIUI 13 فاش شد

افشین نوری
۶ آذر ۱۴۰۰ - 15:34
رابط کاربری MIUI 13

شیائومی قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر از رابط کاربری MIUI 13 در کنار گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ رونمایی کند.

امروز برخی جزئیات این رابط کاربری منتشر شده است که دید بهتری درباره قابلیت‌های جدید آن در اختیار ما قرار می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها یک جعبه‌ابزار هوشمند جدید خواهد بود که همه اپلیکیشن‌های مرتبط با ویدیو، گیمینگ، یادداشت‌ها و موارد دیگر را در داخل خود خواهد داشت تا کار کردن با آن‌ها راحت‌تر شود و کاربران سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط:

همچنین تغییراتی در اپلیکیشن دوربین وجود خواهد داشت که یکی از آن‌ها استفاده از لنزی خواهد بود که آخرین بار استفاده شده است. به این‌ترتیب، کاربران دیگر مجبور به استفاده از لنز پیش‌فرض بعد از باز کردن اپلیکیشن دوربین نخواهند بود. رابط کاربری MIUI 13 همچنین دارای یک تم جدیدی خواهد بود که یک‌جور ظاهر مجازی به XiaoAi خواهد بخشید. سایر قابلبت‌های جدید این رابط کاربری شامل یک نشانگر درجه‌حرارات باتری، یک ویجت رهگیری و یک تایملاین جدید برای اسکرول بارهای آلبوم خواهند بود. رابط کاربری جدید همچنین به کاربران اجازه خواهد داد تا از داده‌های خود هنگام سوئیچ کردن بین نسخه بتا و نسخه پایدار بک‌آپ بگیرند.

رابط کاربری MIUI 13

طبق برخی گزارش‌ها، رابط کاربری MIUI 13 علاوه بر این ارتقاها، از قابلیت ارتباط بین‌پلتفرمی نیز پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین امکان ارتباط بین دستگاه‌های ویندوزی با یک گوشی اندرویدی وجود خواهد داشت و کاربران به‌راحتی خواهند توانست تنها با یک کلیک از گوشی خود به کامپیوتر کپی‌پیست کنند.

رابط کاربری MIUI 13 تغییرات زیادی خواهد داشت

همانطور که احتمالا می‌دانید نسخه قبلی MIUI 13 یعنی MIUI 12 دارای مشکلات و باگ‌های زیادی بود، بطوریکه شیائومی مجبور شد یک نسخه بهبود یافته به نام MIUI 12.5 برای آن ارائه کند. حالا همین موضوع باعث شده تا شیائومی این‌بار با دقت بیشتری روی رابط کاربری جدید خود کار کند. لی جون، مدیرعامل شیائومی هم بر این موضوع تاکید کرده است.

لو ویبینگ، مدیر برند ردمی، نیز اخیرا گفته بود که عملکرد عالی باتری گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو به‌خاطر بهبودهایی است که در رابط کاربری MIUI ایجاد شده است. یک افشاگر مطرح به نام DCS@ نیز به‌تازگی فاش کرده بود که MIUI13 دارای تغییرات فراوانی نسبت به نسخه قبلی خود خواهد بود و این رابط کاربری هم با اندروید ۱۱ و هم با اندروید ۱۲ کار خواهد کرد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید