شیائومی ۱۲ مینی ماه آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ مینی ماه آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 

شیائومی ۱۲ مینی ماه آینده عرضه خواهد شد

مهدی حلوائی
۶ آذر ۱۴۰۰ - 15:06
شیائومی 12 مینی

قرار است که گوشی‌ شیائومی ۱۲ در ماه آینده به عنوان یکی از اولین محصولات مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شود. در حالی که گزارش‌های قبلی به رونمایی از گوشی شیائومی ۱۲ ایکس در تاریخی مشابه اشاره داشتند اما به‌نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ۱۲ مینی نیز در همین تاریخ به بازار عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد.

بر اساس گزارش DCS، بلاگر مشهور، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ عملکرد نسبتاً قدرتمندی را به همراه خواهد داشت. گفته می‌شود که شیائومی ۱۲ مینی از نظر ظاهری شباهت زیادی به شیائومی سیوی داشته و از صفحه نمایش منحنی بهره خواهد برد. همچنین گواهی ۳C این گوشی به استفاده‌ی آن از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی فول اچ‌دی، باتری ۴.۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی، حافظه‌ی داخلی UFS 3.1، بلندگوهای استریو، NFC و بلستر مادون قرمز اشاره داشته است.

شیائومی سیوی

قرار است که شیائومی ۱۲ مینی در سه نسخه‌ی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه شود. این نسخه‌ها به‌ترتیب با قیمت ۳۵۹۹ یوان (۵۶۴ دلار)، ۳۸۹۹ یوان (۶۱۱ دلار) و ۴۲۹۹ یوان (۶۷۴ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۲ مینی چیست؟ آیا این گوشی از نظر تجاری عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید