پوکو ایکس ۴ در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 
پوکو ایکس ۴ در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد - تکفارس 

پوکو ایکس ۴ در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد

مهدی حلوائی
۵ آذر ۱۴۰۰ - 08:06
پوکو ایکس 4

روز گذشته اطلاعاتی در مورد گوشی‌های پوکو ایکس ۴ و ایکس ۴ NFC منتشر شد که به عرضه‌ی نسخه‌ی اول در کشور هند و عرضه‌ی نسخه‌ی NFC در بازار جهانی اشاره داشتند. حالا امروز یکی از افشاگران مشهور در گزارشی اعلام کرده که گوشی پوکو ایکس ۴ در چهار نسخه‌ی مختلف روانه بازار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پوکو علاوه بر نسخه‌های ذکرشده، دو نسخه‌ی دیگر با نام‌های پوکو ایکس ۴ پرو و ایکس ۴ GT را نیز به بازار عرضه می‌کند. قرار است که پوکو ایکس ۴ NFC در سه‌ماه‌ی اول سال ۲۰۲۲ در بازار جهانی عرضه شده و پوکو ایکس ۴ نیز در تاریخی مشابه در دسترس کاربران هندی قرار بگیرد. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ی ایکس ۴ پرو نیز در کشور هند عرضه خواهد شد اما این موضوع برای پوکو ایکس ۴ GT صدق نمی‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ عرضه‌ی این دو گوشی در دسترس نیست.

پوکو ایکس 3 پرو

سری گوشی‌های پوکو ایکس ۳ از نظر تجاری عملکردی عالی را به ثبت رساندند و در بین کاربران نیز محبوبیت بالایی را به‌دست آوردند. اما آیا سری پوکو ایکس ۴ نیز می‌توانند به این محبوبیت دست پیدا کند؟ در حال حاضر برای پاسخ به این سوال تنها می‌توان تا زمان عرضه‌ی این گوشی‌ها منتظر ماند.

نظر شما در مورد سری گوشی‌های پوکو ایکس ۴ چیست؟ به‌نظر شما پوکو باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید