اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رکورد شکست؛ کسب امتیاز ۱ میلیون در بنچمارک آنتوتو - تکفارس 
اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رکورد شکست؛ کسب امتیاز ۱ میلیون در بنچمارک آنتوتو - تکفارس 

اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رکورد شکست؛ کسب امتیاز ۱ میلیون در بنچمارک آنتوتو

افشین نوری
۴ آذر ۱۴۰۰ - 07:26
اسنپدراگون 8 نسل 1

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا چند هفته مانده به معرفی این پردازنده نتایج بنچمارک آن منتشر شده است. این تراشه توانسته امتیاز بالای ۱ میلیون را در بنچمارک آنتوتو کسب کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

مطالب مرتبط:

این نتایج را یک بلاگر معروف به نام Technology at 8 o’clock منتشر کرده است و هنوز آنتوتو آن را تائید نکرده است. پیش از این، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس موفق به کسب امتیاز ۸۰۰ هزار در این بنچمارک شده بود، بنابراین می‌توانیم با جرئت بگوییم که اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهبودهای خوبی نسبت به مدل قبلی خود پیدا کرده است.

اسنپدراگون ۸ نسل ۱

قرار است تا پایان امسال حداقل چهار گوشی با این تراشه معرفی بشوند که این گوشی‌ها به احتمال زیاد شیائومی ۱۲، موتو اج ۳۰ اولترا، وان پلاس ۱۰ پرو و یک گوشی با برند iQOO خواهند بود.

اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حتمالا در تاریخ ۳۰ نوامبر معرفی خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چه دستگاهی در بنچمارک آنتوتو با این تراشه مورد تست شده است. مدیر محصول لنوو گفته است که این دستگاه مطمئناً گوشی پرچمدار موتورولا نبوده است. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اولین تراشه‌ای نیست که امتیاز بیش از ۱ میلیون را در آنتوتو کسب می‌کند، بلکه دایمنسیتی ۹۰۰۰ هم که به‌تازگی معرفی شده به این موفقیت نایل شده بود.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد این تراشه‌ها در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید