طراحی دوربین‌ های شیائومی ۱۲ فاش شد - تکفارس 
طراحی دوربین‌ های شیائومی ۱۲ فاش شد - تکفارس 

طراحی دوربین‌ های شیائومی ۱۲ فاش شد

مهدی حلوائی
۳ آذر ۱۴۰۰ - 07:00
طراحی دوربین‌های شیائومی 12

بر اساس گزارش‌های مختلف، شیائومی ۱۲ تا پیش از پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. حالا Digital Chat Station، افشاگر مشهور، اطلاعات جدیدی را در مورد این گوشی به‌دست آورده که به استفاده‌ی آن از طراحی جدید در بخش دوربین‌ها و استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره دارند.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، شیائومی ۱۲ از صفحه نمایش اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که در مقایسه با صفحه نمایش سری می ۱۱ یک پسرفت محسوب می‌شود. با این وجود ممکن است که تنها نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲ از این صفحه نمایش استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که طراحی این گوشی تفاوت چندانی با می ۱۱ نداشته و تنها انحنای لبه‌های آن نسبت به قبل بیشتر شده است.

Digital Chat Station همچنین ادعا کرده که این گوشی از فست شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن پیشرفته‌تر از سری می ۱۱ خواهد بود. رویداد کوالکام هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد و قرار است که این شرکت از تراشه‌ی نسل جدید خود در این رویداد رونمایی کند. انتظار می‌رود که شیائومی نیز پس از این رویداد اطلاعات بیشتری از سری شیائومی ۱۲، که به اختمال زیاد از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون استفاده می‌کنند، را در دسترس کاربران قرار دهد.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.