نقد و بررسی ویدیویی Call of Duty: Mobile؛ بکش تا کشته نشوی - تکفارس 
نقد و بررسی ویدیویی Call of Duty: Mobile؛ بکش تا کشته نشوی - تکفارس 

نقد و بررسی ویدیویی Call of Duty: Mobile؛ بکش تا کشته نشوی

مهدی ملکی
۲ آذر ۱۴۰۰ - 11:08
نقد و بررسی ویدیویی Call of Duty: Mobile

بعد از بر سر زبان آمدن نام بازی‌های بتل‌رویال و حتی پیش از آن که شاهد Call of Duty: Mobile باشیم، بسیاری از بازی‌های بزرگ در این ژانر، همانند PUBG و Fortnite، راهشان را به پلتفرم گوشی‌های هوشمند باز کردند و توانستند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرند.

عملکرد فوق‌العاده اینگونه بازی‌ها و درآمدزایی بی‌نظیر آن‌ها، بازی‌سازان و شرکت‌های بزرگ دیگر را مجاب کرد تا نگاه جدی‌تری به گوشی‌های هوشمند داشته باشند، یکی از این شرکت‌ها، اکتیویژن بود که بزرگ‌ترین فرنچایز خودش یعنی Call of Duty را وارد دنیای موبایل کرد و توانست یکی از بهترین بازی‌های این پلتفرم را خلق کند.

مطالب مرتبط:

Call of Duty: Mobile دقیقا همان چیزی بود که سال‌ها در گوشی‌های هوشمند کم داشتیم، یعنی عنوانی که بتواند یک تجربه شوتر‌ اول‌شخص ناب را برای کاربران به ارمغان بیاورد، البته این بازی خلاصه به این مورد نمی‌شود، وقتی که Call of Duty: Mobile را بر روی گوشی خود نصب می‌کنید، علاوه بر یک بازی شوتر اول‌شخص آنلاین، در واقع یک بازی بتل‌رویال را هم در گوشی خود نصب کرده‌اید.

زیرا این بازی تقریبا هر چیزی که می‌خواهید را دارد و دارای چندین مد و بخش مختلف همانند مولتی‌پلیر و بتل‌رویال است که هردوی آن‌ها به صورت کاملا رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار می‌گیرند. در این ویدیو، به بررسی کامل بازی Call of Duty: Mobile خواهیم پرداخت. شما می‌توانید نقد و بررسی متنی این اثر را هم در تکفارس مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • irajkhodabakhshi0938@gmail.com گفت:

    یه درخواست داشتم اینترنت من موقعی که میخوام برم داخل بازی کال آف یکدفعه آنتن کم میشه حتی آنتن هم میره ولی بیرون از بازی اینترنت هم خوبه‌ میشه راهنمایی کنید چرا اینجوری میشه