تست مقاومت سرفیس دئو ۲ [تماشا کنید] - تکفارس 
تست مقاومت سرفیس دئو ۲ [تماشا کنید] - تکفارس 

تست مقاومت سرفیس دئو ۲ [تماشا کنید]

افشین نوری
۲ آذر ۱۴۰۰ - 09:39
مایکروسافت سرفیس دئو

مایکروسافت سال گذشته گوشی سرفیس دئو را برای اولین بار معرفی کرد، اما آمار نشان می‌دهند که این دستگاه فروش چندان خوبی نداشته است. با این‌حال، مایکروسافت چند هفته پیش، از نسل دوم این گوشی یعنی سرفیس دئو ۲ نیز رونمایی کرد. این دستگاه هرچند نسبت به مدل قبلی خود بهبودهای قابل‌توجهی دارد، اما به نظر می‌رسد باز هم مورد اقبال مشتریان قرار نگرفته است.

همانطور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های تاشو مایکروسافت به صورت یکپارچه عمل نمی‌کنند و صرفاً از دو نمایشگر مجزا با یک لولا در وسط‌شان تشکیل شده‌اند؛ بنابراین هیچکدام از نمایشگرها خم نمی‌شوند. اما سوالی که ممکن است برای خیلی‌ها پیش بیاید این است که مقاومت سرفیس دئو ۲ در برابر تست‌های دوام چقدر است؟

مطالب مرتبط:

برای پاسخ دادن به این سوال، یوتیوبر معروف JerryRigEverything ویدیویی از تست‌های مقاومت سرفیس دئو ۲ منتشر کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید.

از آنجائکه هیچکدام از نمایشکرهای این دستگاه خم نمی‌شوند، مایکروسافت از پوشش گوریلا گلس ویکتوس بر روی آن‌ها استفاده کرده است که با موفقیت توانسته تا سطح ۷ خراشیدگی را تحمل کند. اما لبه‌های سرفیس دئو ۲ از جنس پلاستیک هستند و سنسور اثر انگشت نیز در همان‌جا قرار دارد. بنابراین اگر لبه‌ها را خراش بدهید، احتمالا با خرابی این حسگر مواجه خواهید شد.

تست‌‌ آتش نیز نشان می‌دهد که هر دو نمایشگر سرفیس دئو ۲ می‌توانند تا مدت‌زمان طولانی در برابر شعله مستقیم آتش مقاومت کنند. این دستگاه در تست خم کردن نیز جان سالم به در برده است، هرچند که بخش‌هایی از آن کاملاً مستعد خم شدن هستند و این موضوع می‌تواند بعداً مشکل‌ساز باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید