رشد چشمگیر ور او اس در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به لطف گلکسی واچ ۴ - تکفارس 
رشد چشمگیر ور او اس در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به لطف گلکسی واچ ۴ - تکفارس 

رشد چشمگیر ور او اس در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به لطف گلکسی واچ ۴

مهدی حلوائی
۲ آذر ۱۴۰۰ - 08:13
گلکسی واچ 4

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، سهم سیستم‌عامل ور او اس (WearOS) در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی ۱۷ درصد رشد داشته و این در حالی است که این عدد در سه‌ماهه‌ی قبلی ۴ درصد و در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته ۲ درصد بوده است.

شرکت اپل نیز در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ به سلطه‌ی خود بر بازار ساعت‌های هوشمند ادامه داده اما به علت تاخیر در عرضه‌ی سری اپل واچ ۷، ۱۰ درصد از سهم بازار را نسبت به سال گذشته از دست داده است. در این بازه‌ی زمانی سامسونگ موفق شد تا با عبور از هوآوی به رتبه دوم لیست برترین شرکت‌های سازنده‌ی ساعت‌های هوشمند رسیده و آمازفیت نیز رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص دهد.

رشد ور او اس در سه‌ماهه سوم 2021

سیستم‌عامل ور او اس گوگل تا به حال چنین فاصله‌ی نزدیکی با سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل نداشته و کانترپوینت دلیل اصلی آن را استفاده‌ی ساعت‌های سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ از این سیستم‌عامل اعلام کرده است. این ساعت‌ در دو نسخه‌ی معمولی و کلاسیک با زه قاب چرخشی عرضه شده و هر دو نسخه در دو سایز مختلف در دسترس قرار گرفته‌اند. جنس بدنه‌ی مستحکم این ساعت‌ها نیز یکی از دلایل اصلی فروش خوب آن بوده است.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل ور او اس چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با اتکا به این سیستم‌عامل جایگاه اپل در صدر لیست برترین شرکت‌های سازنده‌ی ساعت‌های هوشمند را به خطر بیندازد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید