مشخصات سری شیائومی ردمی K50 گیمینگ افشا شد - تکفارس 
مشخصات سری شیائومی ردمی K50 گیمینگ افشا شد - تکفارس 

مشخصات سری شیائومی ردمی K50 گیمینگ افشا شد

افشین نوری
۱ آذر ۱۴۰۰ - 14:36
ردمی K50 گیمینگ

امروز اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات گوشی‌های سری ردمی K50 گیمینگ فاش شده است که دید بهتری از آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند.

براساس این اطلاعات که وب‌سایت Xiaomiui در پایگاه داده IMEI و کدهای MIUI آن‌ها را پیدا کرده است، اسم رمز دو گوشی جدید این سری، Matisse و Rubens و شماره مدل آن‌ها به‌ترتیب L10 و L11A خواهد بود و مشخصات کلیدی آن‌ها به صورت زیر است:

شیائومی Matisse

طبق اطلاعات Xiaomiui، گوشی شیائومی Matisse دارای سه نسخه چینی، هندی و جهانی با شماره‌مدل‌های به‌ترتیب ۲۱۱۲۱۲۱۰I ،۲۱۱۲۱۲۱۰G و ۲۱۱۲۱۲۱۰C خواهد بود. این گوشی در داخل چین تحت برند ردمی و در سایر مناطق تحت برند پوکو عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

براساس شماره مدل‌های گوشی شیائومی Matisse می‌توان حدس زد که این گوشی در ماه دسامبر امسال معرفی خواهد شد. این گوشی به احتمال زیاد مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک و یک نمایشگر اولد با فرکانس ۱۲۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

این گوشی همچنین از یک سنسور اثرانگشت داخل نمایشگر بهره خواهد برد و در بخش دوربین ظاهرا مجهز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌ماکرو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. البته شیائومی ممکن است نسخه دیگری از این گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز معرفی کند.

این گوشی احتمالا در چین با نام ردمی K50 گیمینگ و ردمی K50 گیمینگ پرو و در سایر کشورها با نام پوکو F4 GT معرفی خواهد شد.

شیائومی Rubens

نسخه چینی شیائومی Rubens دارای شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۱AC است و این گوشی نیز با برند ردمی در چین عرضه خواهد شد و در سایر کشورها با برند ردمی K50 گیمینگ استاندارد ادیشن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. این گوشی احتمالا مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰۰ خواهد بود و برای دوربین اصلی خود از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW3 بهره خواهد برد.

نظر شما درباره این دو گوشی جدید شیائومی که هم‌اکنون در حال توسعه هستند چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید