اولین تصویر شیائومی میکس ۵ فاش شد - تکفارس 
اولین تصویر شیائومی میکس ۵ فاش شد - تکفارس 

اولین تصویر شیائومی میکس ۵ فاش شد

افشین نوری
۱ آذر ۱۴۰۰ - 13:21
شیائومی میکس ۵

شیائومی در ماه آگوست امسال برای اولین بار یک گوشی هوشمند از سری میکس معرفی کرد و حالا شواهد نشان می‌دهند که این شرکت در حال کار روی دو مدل دیگر از همین سری است.

طبق گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، شیائومی برای دو گوشی با شماره مدل‌های ۲۲۰۲۱۲۱C و ۲۲۰۲۱۲۱AC تائیدیه گرفته است که هر دوی آن‌ها با برند میکس روانه بازار خواهند شد. اسم واقعی این گوشی‌ها به احتمال زیاد شیائومی میکس ۵ و شیائومی میکس ۵ پرو خواهد بود.

طبق اسناد داخلی شیائومی، اسم رمز این دو گوشی به‌ترتیب Thor و Loki است و ما براساس کدهای فاش‌شده در رابط کاربری MIUI می‌دانیم که این دو گوشی مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهند بود.

این دو گوشی به احتمال زیاد در ماه مارس سال آینده عرضه خواهند شد و به نظر می‌رسد که شیائومی عجله‌ای برای معرفی آن‌ها ندارد قصد دارد هرچه بیشتر روی توسعه آن‌ها کار کند.

مطالب مرتبط:

ما در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات دو گوشی میکس ۵ و میکس ۵ پرو نداریم، اما مطمئنا شاهد بهبودهای خوبی در آنها خواهیم بود.

شیائومی میکس ۵

شیائومی نمایشگر و دوربین سری میکس ۵ را بهبود خواهد بخشید

طبق اطلاعاتی که کانال DCS@ منتشر کرده است، سری شیائومی میکس ۵ از یک نمایشگر ارتقایافته‌ نسبت به می میکس ۴ استفاده خواهد کرد و رزولوشن آن احتمالا ۲K خواهد بود البته هرچه رزولوشن نمایشگر یک گوشی بالاتر باشد، نباید انتظار رزولوشن بالایی برای دوربین زیر نمایشگر آن داشته باشیم. بااین‌حال، انتظار می‌رود که رزولوشن دوربین زیر نمایشکر سری میکس ۵ بیشتر از مدل سال گذشته باشد.

کانال DCS@ همچنین ادعا کرده است که سری میکس ۵ از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند یک مزیت عالی برای این سری باشد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری از این سری به بیرون درز پیدا می‌کند. ما نیز به محض اطلاع، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.