بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای حل مسائل ریاضی - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای حل مسائل ریاضی - تکفارس 

بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای حل مسائل ریاضی

سجاد باقریان
۴ آذر ۱۴۰۰ - 10:30
بهترین اپلیکیشن های حل مسائل ریاضی

دیگر نیازی نیست برای حل مشکلات مربوط به ریاضیات، ساعت‌ها پرس و جو کنید و دنبال راه‌حل‌های مطمئن باشید، مشکلات خود را به هوش مصنوعی واگذار کرده و در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین حالت ممکن مشکلات خود را حل کنید. اپلیکیشن‌ها و هوش‌مصنوعی اکنون می‌توانند معادلات آسان تا پیچیده ریاضیات را حل کنند.

پس در این مقاله، به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های این‌چنینی خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که شما قادر هستید از طریق لینک‌های موجود در مقاله، نسبت به دانلود هر کدام از اپلیکیشن‌ها که برایتان مناسب است اقدام فرمایید. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

Photomath – Camera Calculator

math solver

Photomath یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای حل سوالات و معادلات ریاضی است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است. این اپلیکیشن دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است و از قدرت حل معادلات بالایی برخوردار بوده که شما را در حل اکثر آن‌ها لنگ نخواهد گذاشت. در این اپلیکیشن‌ می‌توانید با عکس گرفتن از معادلات، روش و راه حل آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. علاوه بر آن، ماشین‌حساب کاملی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که قادر هستید با کمک آن‌ها معادلات را خودتان به صورت دستی وارد کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Photomath
  • حجم: 57 مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور

Mathway

math solver

Mathway یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای حل سوالات و معادلات ریاضی است که سوالات پایه تا سطح‌ بالا را قادر است حل کند. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس در دسترس است و می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. در نسخه رایگان از این اپلیکیشن، شما تنها می‌توانید جواب نهایی حل معادلات را دریافت کنید، اما با خرید حق اشتراک، علاوه بر پاسخ نهایی، قادر هستید راه حل هر کدام از معادلات را مرحله به مرحله مشاهده فرمایید. یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن، وجود رابط‌کاربری جذاب و راحتی است که هرکسی می‌تواند با آن کار کند.

  • قیمت: رایگان؛ به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: Waze‏
  • حجم: 50 مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور

Geometry solver

math solver

اگر بیشتر به یک اپلیکیشن برای حل مشکلات هندسه نیاز دارید، بهترین اپلیکیشن برای شما Geometry solver است. این اپلیکیشن از تصاویر دوبعدی و سه‌بعدی بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر شکلی که خواستید را ترسیم کنید و به حل مشکلات خود بپردازید. استفاده از Geometry solver به هیچ‌وجه پیچیده نیست و شاهد یک رابط‌کاربری روان و کاربرپسند هستیم که مشکلی برای افراد، حتی دانش‌آموزان کم سن و سال پیش نخواهد آورد. متاسفانه این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس نیست و تنها کاربرانی می‌توانند این برنامه را دریافت کنند که جزو بیس اصلی سیستم‌عامل آی او اس هستند.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Rudolf Halmi
  • حجم: 48 مگابایت
دانلود از اپ استور

مطالب مرتبط:

Maple Calculator: Math Helper

math solver

Maple Calculator نام اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید خیلی راحت مشکلات درس ریاضی خودتان را حل کنید. کافی است از معادلات ریاضی خود عکس بگیرید تا جواب آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. اگر علاقه‌ای به عکس گرفتن ندارید، می‌‌توانید از ماشین‌حساب برنامه استفاده کنید که کار با آن چندان پیچیده نیست و خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. این اپلیکیشن به‌ صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد و برای در دسترس قرار گرفتن تمامی امکانات آن، نیازی به خرید حق اشتراک یا استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نخواهید داشت.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Maplesoft‏
  • حجم: 34 مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

WolframAlpha

math solver

WolframAlpha یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌ها برای حل مشکلات ریاضی است که از سرعت و دقت بی‌نظیری برخوردار است. شاید رابط‌کاربری ماشین‌حساب موجود در برنامه کمی شما را گیج کند، اما بعد از گذشت مدتی به آن عادت خواهید کرد. برای اولین بار که وارد اپلیکیشن می‌شوید، یک کادر ساده و موتور سرچ خواهید دید که شما را یاد موتور‌های جست و جوی رایج خواهد انداخت. شما در آن کادر می‌توانید معادلات مختلف را وارد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنید. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید موجود است و می‌توانید آن را از طریق لینک‌های زیر دانلود فرمایید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Wolfram Group
  • حجم: ۳۳ مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور

MyScript Calculator

math solver

استفاده از اپلیکیشن MyScript Calculator، یک روش منطقی‌ برای حل مشکلات درس ریاضی است که استفاده از آن را بیشتر به دانش‌آموزان پیشنهاد خواهیم کرد، زیرا استفاده از آن پیچیدگی خاصی ندارد و خیلی راحت می‌توانید به جواب معادلات و مشکلات درسی خود برسید. شما در این اپلیکیشن می‌توانید معادلات خودتان را به صورت دستی و بدون استفاده از ماشین‌حساب نیز وارد کنید تا به جواب برسید. شاید این راه چندان دقیق نباشد، اما به هرحال می‌توانید از آن برای مشکلات ساده خود استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت که MyScript Calculator یک اپلیکیشن مناسب برای حل مشکلات ساده ریاضی است.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: MyScript
  • حجم: 16 مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور

Microsoft Math Solver

math solver

Microsoft Math Solver اپلیکیشنی است که سه راه مختلف را برای وارد کردن معادلات ریاضی در اختیارتان خواهد گذاشت. همانند بسیاری از برنامه‌ها، قادر خواهید بود از طریق ماشین حساب مخصوصی که در برنامه وجود دارد معادلات را وارد کنید، اگر اشتیاقی هم به استفاده از ماشین‌ حساب ندارید، می‌توانید از طریق بخش Note، معادلات را خودتان بنویسید تا برنامه آن را تشخصی دهد،‌ در نهایت هم می‌توانید از معادلات خود عکس بگیرید تا جواب آن را در مدتی کوتاه دریافت کنید و هم به این شیوه از اپلیکیشن کمک بگیرید. این اپلیکیشن قدرت پردازش عالی‌ای دارد و می‌تواند تقریبا تمامی مشکلات شما را حل کند.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Microsoft Corporation
  • حجم: 56 مگابایت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.