اولین رندرهای گوگل پیکسل ۶a منتشر شد - تکفارس 
اولین رندرهای گوگل پیکسل ۶a منتشر شد - تکفارس 

اولین رندرهای گوگل پیکسل ۶a منتشر شد

مهدی حلوائی
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 07:18
گوگل پیکسل 6a

اولین رندرهای گوشی گوگل پیکسل ۶a روز گذشته توسط OnLeaks افشا شد که شباهت آن با نسخه‌ی پایه‌ی گوشی پیکسل ۶ را نشان می‌دهند. بر اساس این تصاویر، پیکسل ۶a از محفظه‌ی دوربین‌های مشابه پیکسل ۶ بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی و فوق عریض می‌شود.

گوگل پیکسل 6a

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از دوربین اصلی این گوشی در دسترس نیست اما ظاهراً دوربین فوق عریض آن از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت گوشی نیز بر خلاف پیکسل ۵a این بار در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است. صفحه نمایش اولد ۶.۲ اینچی و طراحی دو رنگ از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی بوده و ابعاد آن نیز ۱۵۲.۲ در ۷۱.۸ در ۸.۷ میلی‌متر (۱۰.۴ میلی‌متر با احتساب محفظه‌ی دوربین) است.

گوگل پیکسل 6a

پیکسل ۶a اولین گوشی از سری A گوگل است که از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نکرده و کاربران به‌جای آن باید از هدفون‌های بی‌سیم و یا آداپتور تبدیل USB-C به جک هدفون استفده کنند. هنوز جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده اما گفته می‌شود که گوگل در آن از تراشه‌ی اختصاصی تنسور استفاده کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی در مردادماه سال آینده معرفی شود.

نظر شما در مورد گوشی پیکسل ۶a چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید