با AetherSX2 آشنا شوید؛ بهترین شبیه ساز پلی استیشن ۲ برای اندروید - تکفارس 
با AetherSX2 آشنا شوید؛ بهترین شبیه ساز پلی استیشن ۲ برای اندروید - تکفارس 

با AetherSX2 آشنا شوید؛ بهترین شبیه ساز پلی استیشن ۲ برای اندروید

مهدی حلوائی
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - 17:10
شبیه ساز AetherSX2

در حال حاضر بهترین روش برای اجرای بازی‌های پلی استیشن ۲ روی کامپیوتر استفاده از نرم‌افزار PCSX2 است. اما این موضوع برای سیستم‌عامل اندروید کمی متفاوت بوده و تا به حال شبیه‌ساز مناسبی برای آن عرضه نشده است. شاید در این میان بتوان به DamonPS2 اشاره کرده که کاربران برای استفاده از آن باید مبلغی را هزینه کنند. اپلیکیشن RetroArch نیز جای پیشرفت زیادی داشته و هنوز امکان اجرای بسیاری از بازی‌های محبوب کنسول افسانه‌ای سونی را ندارد.

حالا مدتی است که اپلیکیشن جدید AetherSX2 توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این شبیه‌ساز در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی قرار داشته اما تیم توسعه‌دهنده‌ در مورد برخی از قابلیت‌های آن اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است. ظاهراً کد پایه‌ی این اپلیکیشن از یکی از شبیه‌سازهای پیشرفته‌ی پلی استیشن ۲ روی کامپیوتر قرض گرفته شده و به همین دلیل عملکرد آن حتی در گوشی‌های میان‌رده نیز بسیار بهتر از دیگر شبیه‌سازهاست.

به‌نظر می‌رسد که این شبیه‌ساز رایگان سرانجام امکان اجرای بدون دردسر و مناسب بازی‌های پلی استیشن ۲ روی اندروید را فراهم خواهد آورد. AetherSX2 در حال حاضر با بسیاری از تراشه‌ها، به‌ویژه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، هماهنگ بوده و ساختار آن متن باز است. انتظار می‌رود که تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بتای این شبیه‌ساز مورد انتظار باشیم.

نظر شما در مورد شبیه‌ساز AetherSX2 چیست؟ به‌نظر شما در حال حاضر برترین شبیه‌ساز پلی استیشن ۲ روی اندروید کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید