رندرهای جدیدی از سری اپل واچ ۸ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از سری اپل واچ ۸ منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدیدی از سری اپل واچ ۸ منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - 16:16
اپل واچ 8

ساعت هوشمند اپل واچ ۷ در شهرویورماه سال گذشته منتشر شد و بر خلاف گزارش افشاگران متعدد، از صفحه نمایش با لبه‌های منحنی بهره می‌برد. حالا رندرهایی از سری جدید اپل واچ ۸ توسط LeaksApplePro منتشر شده که طراحی مشابه این ساعت‌ هوشمند با نسخه‌‌ی سال قبل را نشان می‌دهند.

بر اساس این رندرها، تنها تفاوت اپل واچ ۸ از نظر ظاهری مربوط به گریل بلندگوی آن می‌شود. به‌نظر می‌رسد که اپل امسال در این نسخه از ساعت هوشمند خود به‌جای استفاده از یک گریل بلندگوی بزرگ، از دو گریل کوچک‌تر در هر دو قسمت بالا و پایین ساعت استفاده کرده است. البته هنوز تصاویر رسمی این ساعت توسط اپل منتشر نشده اما احتمال استفاده از طراحی مدور در آن وجود دارد.

اپل واچ 8

به گزارش راس یانگ، تحلیلگر مشهور، سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به اپل واچ ۷ بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که این ساعت از ویژگی‌های بیشتری پشتیبانی کرده که مهم‌ترین آن، حسگر تشخیص قند خون خواهد بود. این حسگر می‌تواند به افراد دیابتی کمک کند تا دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دشوار و پرهزینه برای اندازه‌گیری میزان قند خون خود نداشته باشند. حسگر تشخیص دمای بدن و ردیاب‌های خواب و ECG پیشرفته نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی اپل واچ ۸ می‌باشد.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند اپل واچ ۸ چیست؟ به‌‌نظر شما اپل این محصول را در چه تاریخ و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید