اولین جزئیات گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ افشا شد - تکفارس 
اولین جزئیات گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ افشا شد - تکفارس 

اولین جزئیات گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ افشا شد

مهدی حلوائی
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - 15:13
گلکسی زد فولد 4

سامسونگ مدتی است که طراحی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ را آغاز کرده و حالا اولین اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. بر اساس این گزارش، گوشی گلکسی زد فولد ۴ از دوربین زیر نمایشگر پیشرفته استفاده کرده است و هر دو دوربین سلفی آن نیز از همین نوع خواهند بود.

گفته می‌شود که دوربین‌های پشتی این گوشی نیز نسبت به قبل پیشرفت مناسبی خواهند داشت. گلکسی زد فولد ۴ همچنین از لولای جدیدی بهره خواهد برد که وزن گوشی را نسبت به گذشته سبک‌تر خواهد کرد. علاوه بر این، گلکسی زد فولد ۴ از مقاومت بالاتری در برابر آب و گرد و غبار برخوردار خواهد بود. اطلاعات افشاشده همچنین به استفاده‌ی این گوشی از باتری ضعیف‌تر نسبت به گلکسی زد فولد ۳ و عرضه‌ی آن در بازه‌ی زمانی مشابه نسخه‌ی قبلی اشاره داشته است.

گلکسی زد فولد 4

طرح‌های اولیه گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ از هر دو فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر و پانچ هول استفاده کرده‌اند اما ظاهراً سامسونگ برای انتخاب یکی از این دو فناوری تصمیم نهایی را نگرفته است. به‌نظر می‌رسد که این گوشی نیز همانند زد فولد ۴ از لولای جدید و مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار بهره برده و در تاریخی مشابه به بازار عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که این اخبار در حال حاضر در حد شایعه بوده و سامسونگ هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است. با این وجود، ممکن است که برخی از ویژگی‌های افشاشده در محصولات نهایی نیز مشاهده شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشوی سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArema

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید