تکنو سامسونگ را به دلیل طراحی تکراری مسخره می کند - تکفارس 
تکنو سامسونگ را به دلیل طراحی تکراری مسخره می کند - تکفارس 

تکنو سامسونگ را به دلیل طراحی تکراری مسخره می کند

مهدی ملکی
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 17:16
تکنو سامسونگ را مسخره می کند

شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند و بخش بازاریابی آن‌ها معمولاً به دنبال استفاده از شوخی‌های بامزه هستند تا توجه کاربران به آن‌ها جلب شود و معمولاً این کار را هم روی شبکه‌های اجتماعی خود انجام می‌دهند.

با این حال شوخی‌های آن‌ها گاهی اوقات به قدری نامناسب است که نه از فرط بامزگی بلکه سطح پایین آن‌ها کاربران را جذب می‌کند.

تکنو یکی از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمندی اندروید است که محصولاتش در کشورهای در حال توسعه فروش خوبی را تجربه می‌کند. به تازگی حساب توییتر این شرکت از کاربران خواسته که «چیزی جدید را امتحان کنند» و در واقع یک «آهنگ یکسان را بارها تکرار نکنند».

مشخصاً اشاره تکنو با واژه Samesong، شرکت سامسونگ (Samsung) است. این توییت و تصویری که تکنو روی توییتر خود منتشر کرده، بخشی از کمپین بازاریابی گوشی هوشمند جدید این شرکت به نام فانتوم ایکس است؛ در این کمپین این‌گونه تبلیغ می‌شود که فانتوم ایکس یک محصول با طراحی تماماً جدید است.

به هر حال به نظر می‌رسد تکنو قدم بزرگی برای شوخی یا در حقیقت به سخره گرفتن رقیب‌های خود برداشته است؛ سامسونگ در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده و عرضه کننده گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان است.

از طرفی فانتوم ایکس تکنو در قسمت پشتی خود از چینش عمودی دوربین سه‌گانه در بخش میانی استفاده کرده است که سامسونگ در سال ۲۰۱۸ با عرضه گلکسی S9، آن را مورد استفاده قرار داده بود. به نظر می‌رسد چنین اشاره و شوخی‌های بیشتر از آن که منظور خاصی داشته باشند، تنها برای جلب توجه افراد بیشتر باشند.

در نتیجه این شوخی در حالی روی حساب توییتر تکنو منتشر شده است، که سامسونگ اخیراً با انتشار برنامه‌های فروش خود برای سال آینده، نشان داد که به دنبال تسلط بر بازارهای بیشتری است. در واقع طبق گزارش منتشر شده توسط The Elec، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه و فروش ۱۰ میلیون واحد گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ در سه‌ماهه سوم و چهارم ۲۰۲۲ میلادی است.

البته چنین چیزی اصلاً در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند و در مجموعه دنیای تکنولوژی، جدید نیست. مدتی پیش سامسونگ اپل را به دلیل حذف شارژر از جعبه گوشی‌های آیفون مورد تمسخر قرار داد اما احتمالاً در جریان هستید که اکنون خود این غول کره‌ای هم از چنین فرایندی پیروی می‌کند.

حتی همین موضوع در خصوص اپل هم صدق می‌کند. اپل برای سالیان متوالی تیزرهای تبلیغاتی بسیاری برای تمسخر ویندوز تولید و عرضه می‌کرد و با این حال هنوز هم تعداد کاربران سیستم عامل مایکروسافت اختلاف قابل توجهی با مک او اس این شرکت دارد.

منبع: Tecno

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.