نتفلیکس یک وب سایت اختصاصی برای نمایش ۱۰ شوی برتر تلویزیونی هر کشور راه‌اندازی کرد - تکفارس 
نتفلیکس یک وب سایت اختصاصی برای نمایش ۱۰ شوی برتر تلویزیونی هر کشور راه‌اندازی کرد - تکفارس 

نتفلیکس یک وب سایت اختصاصی برای نمایش ۱۰ شوی برتر تلویزیونی هر کشور راه‌اندازی کرد

افشین نوری
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 11:35
نتفلیکس

این‌روزها شوهای تلویریونی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها هستند و در هر کشوری بسته به فرهنگ و زبان آن کشور، شوهای متفاوتی مورد توجه و اقبال مخاطبان قرار می‌گیرند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید بدانید مردم هر کشور چه شوهایی را بیش از بقیه شوها در نتفلیکس تماشا می‌کنند، خبرهای خوبی برایتان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

نتفلیکس برای این منظور یک وب‌سایت اختصاصی راه‌اندازی کرده است که لیست ۱۰ فیلم و شوی تلویزیونی محبوب هر کشور را به شما نمایش خواهد داد. کاربران در این وب‌سایت قادر خواهند بود شوها را براساس کشورها یا زبان‌های مختلف دسته‌بندی کنند.
در این وب‌سایت، عناوین ۱۰ شوی برتر هر کشور یا هر زبان، به‌صورت هفتگی به‌روزرسانی خواهد شد و شما دیگر مجبور نخواهید بود که هر بار دنبال جدیدترین شوها بگردید.

البته باید توجه داشته باشید که برخی از این فیلم‌ها ‌و شوهای تلویریونی ممکن است در کشور شما قابل‌دسترس نباشند؛ چراکه کاتالوگ نتفلیکس از یک کشور به کشور دیگر فرق می‌کند و همه جا ثابت نیست.

قابلیت جالب دیگری که این وب‌سایت نتفلیکس ارائه کرده این است که به شما نشان خواهد داد کاربران در سراسر دنیا، چند ساعت در هفته صرف تماشای یک فیلم و شوی تلویزیونی به‌خصوص کرده‌اند. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا بدانید کدام فیلم‌ها ارزش تماشا کردن را دارند و وقت خودتان را به‌خوبی مدیریت کنید.

منبع: Ubergizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید