مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced لو رفت - تکفارس 
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced لو رفت - تکفارس 

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced لو رفت

افشین نوری
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 12:47
شیائومی ۱۲

سری شیائومی ۱۲ در راه است و تاکنون شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است. اما حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این سری فاش شده که شامل مشخصات کلیدی دو مدل آن یعنی شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced می‌شود.

براساس شایعات قبلی، سری شیائومی ۱۲ فقط شامل دو مدل شیائومی ۱۲ و ۱۲ اولترا خواهد بود، اما اطلاعات امروز نشان می‌دهند که شیائومی از یک مدل دیگر به نام شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced نیز در کنار دو مدل فوق رونمایی خواهد کرد.

ضمناً براساس شایعه‌ای که چند روز پیش منتشر شد، شیائومی ۱۲ اولترا از  لنز لایکا برای دوربین‌های خود استفاده خواهد کرد که این موضوع می‌تواند اتفاق خوبی برای این گوشی باشد.

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced

وب‌سایت Xiaomiui امروز به نقل از یک منبع آگاه برخی مشخصات کلیدی این دو گوشی را فاش کرده است. طبق این گزارش، اسم رمز شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced به‌ترتیب Thor و Loki هستند و اسم رمز شیائومی ۱۲ هم زئوس (Zeus) است.

شیائومی ۱۲

شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced همچنین مجهز به جدیدترین تراشه شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ خواهند بود و هر دوی آن‌ها در بخش دوربین از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ برای دوربین اصلی خود استفاده خواهند کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که خبری از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی که قبلاً شایع شده بود، روی این گوشی‌ها نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

علاوه بر دوربین اصلی، سه دوربین دیگر با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و بزرگنمایی ۲، ۵ و ۱۰ برابر نیز در پشت این گوشی‌ها وجود خواهد داشت. بنابراین تعداد دوربین‌های این دو گوشی ممکن است با در نظر گرفتن یک دوربین فوق‌عریض به عدد ۵ برسد.
در ضمن، بزرگنمایی دوربین‌های شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced ممکن است از ۰.۵ تا ۱۲۰ برابر را پوشش بدهد که زوم ۱۲۰ برابر احتمالاً فقط برای عکاسی خواهد بود و فیلمبرداری‌ فقط تا زوم ۱۵ برابر امکان‌پذیر خواهد بود.

یک مورد دیگر اینکه، طبق اطلاعات امروز هر دو گوشی فوق از یک سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر بهره خواهند برد. این دو گوشی به احتمال زیاد ابتدا در چین و سپس در بقیه کشورها عرضه خواهند شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی آن‌ها را به چه قیمتی روانه بازار خواهد کرد.

نظر شما درباره این دو مدل سری شیائومی ۱۲ چیست؟ آیا فکر می‌کنید مشخصات آن‌ها بتواند مشتریان را جلب کند؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید