شیائومی احتمالاً دو گوشی مینی را در دست ساخت دارد - تکفارس 
شیائومی احتمالاً دو گوشی مینی را در دست ساخت دارد - تکفارس 

شیائومی احتمالاً دو گوشی مینی را در دست ساخت دارد

مهدی حلوائی
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 08:21
شیائومی می 11

روز گذشته اخباری در مورد شماره مدل گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی و ردمی منتشر شد و حالا نیز گمانه‌زنی‌ها به عرضه‌ی دو گوشی مینی از سوی شرکت شیائومی اشاره دارند.

زمانی که اولین اخبار در مورد گوشی آیفون ۱۲ مینی به بیرون درز پیدا کرد، شیائومی اولین شرکتی بود که به ساخت‌ گوشی‌های با طراحی مشابه علاقه نشان داد اما این شرکت ایسوس بود که با ساخت گوشی زنفون ۸ در این راه از شیائومی پیشی گرفت. حالا پس از گذشت حدود یک سال، به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا دو گوشی مینی با شماره مدل L3 و L3A را روانه‌ی بازار کند. بر اساس کد MIUI، هر دو گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کرده و نسخه‌ی L3 از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی بهره خواهد برد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها منتشر نشده اما بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی L3 احتمالا از نوع تاشو خواهد بود. همچنین روز گذشته آقای لو ویبینگ، مدیر کل ردمی، در مورد گوشی‌های با صفحه نمایش کوچک صحبت کرده بود و همین موضوع احتمال معرفی دو گوشی شایعه‌شده را افزایش می‌دهد.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت شیائومی چیست؟ آیا ما شاهد عرضه‌ی گوشی‌های مینی از سوی این شرکت خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.