ردمی نوت ۱۱T 5G با نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس در راه است - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱T 5G با نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس در راه است - تکفارس 

ردمی نوت ۱۱T 5G با نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس در راه است

افشین نوری
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 19:13
ردمی نوت 11T 5G

ردمی برند فرعی شیائومی ماه گذشته سری ردمی نوت ۱۱ را معرفی کرد که شامل سه مدل ردمی نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس می‌شد. طبق شایعات، نسخه جهانی این گوشی‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

حالا یک گزارش جدید ادعا کرده است که عرضه جهانی این گوشی‌ها از ماه جاری شروع خواهد شد و همچنین شاهد معرفی یک گوشی دیگر به نام ردمی نوت ۱۱T 5G در تاریخ ۳۰ نوامبر خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

طبق این گزارش، مشخصات نوت ۱۱T 5G شامل تراشه دایمنسیتی ۸۱۰، نمایشگر ۶.۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ وات خواهد بود.

ردمی نوت ۱۱T 5G ظاهراً اندروید ۱۱ را اجرا خواهد کرد و دارای سه ترکیب حافظه ۶/۶۴، ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. در بخش دوربین هم این گوشی مجهز به سه دوربین شامل یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

ردمی نوت ۱۱T 5G در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد ولی قیمت و نحوه عرضه آن هنوز مشخص نیست. مشخصات این گوشی نشان می‌دهد که ما احتمالاً با نسخه تغییرنام‌یافته پوکو M4 Pro 5G روبه‌رو خواهیم بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید