لیست همه گوشی هایی که سال آینده از شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 
لیست همه گوشی هایی که سال آینده از شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد - تکفارس 

لیست همه گوشی هایی که سال آینده از شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد

افشین نوری
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 12:26
شارژ سریع

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌هایی که سال آینده مجهز به شارژ سریع ۱۲۵ وات خواهند بود وجود داشته است. طبق این شایعات، اوپو از این فناوری را سال آینده روی گوشی‌های سری فایند ایکس ۴ خود استفاده خواهد کرد.

اما حالا مشخص شده است که فایند ایکس ۴ و ایکس ۴ پرو تنها گوشی‌هایی نخواهند بود که از شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد، بلکه ریلمی و وان پلاس هم قصد ارائه این فناوری پیشرفته را برای گوشی‌های خودشان دارند.

مطالب مرتبط:

براساس اطلاعاتی که امروز فاش شده است، ریلمی این فناوری را سال آینده برای گوشی ریلمی GT2 پرو خود عرضه خواهد کرد. علاوه بر این گوش،، وان پلاس ۱۰ پرو و اوپو رنو ۸ پرو هم از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

شارژ سریع

ضمناً احتمال می‌رود یکی دیگر از گوشی‌های سری N اوپو نیز که هنوز اسم آن مشخص نیست مجهز به شارژ سریع ۱۲۵ وات شود. انتطار می‌رود همه این گوشی‌ها در نیمه نخست ۲۰۲۲ معرفی شوند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقابت آن‌ها با شارژ سریع ۱۲۰ واتی گوشی شیائومی ۱۱T پرو چگونه خواهد بود. باتری شیائومی ۱۱T پرو می‌تواند با استفاده از این فناوری در عرض فقط ۲۱ دقیقه به‌طور کامل از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ بشود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید