دایمنسیتی ۲۰۰۰ رکورد جدیدی را در بنچمارک AnTuTu ثبت کرد -
دایمنسیتی ۲۰۰۰ رکورد جدیدی را در بنچمارک AnTuTu ثبت کرد -

دایمنسیتی ۲۰۰۰ رکورد جدیدی را در بنچمارک AnTuTu ثبت کرد

مهدی حلوائی
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 08:01
دایمنسیتی 2000

شرکت مدیاتک همیشه در رقابت با شرکت‌هایی مانند کوالکام و سامسونگ در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گرفت اما ظاهراً تراشه‌های ۵G این شرکت در حال پایان‌دادن به این وضعیت هستند. همچنین مدیرعامل مدیاتک اخیراً اعلام کرده بود که این شرکت به بزرگ‌ترین سازنده‌ی تراشه در جهان تبدیل شده که رشد بی‌سابقه‌ی آن را نشان می‌دهد.

در گذشته سهم مدیاتک از بازار گوشی‌های هوشمند به علت علاقه‌ی شرکت‌ها به استفاده از تراشه‌های کوالکام چندان زیاد نبوده است. دلیل اصلی این موضوع نیز تمرکز مدیاتک بر بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بوده اما به‌نظر می‌رسد که رویکرد این شرکت اخیراً با تغییراتی روبه‌رو بوده است.

دایمنسیتی 2000

روز گذشته Digital Chat Station، افشاگر مشهور، نتیجه‌ی عملکرد تراشه‌ی دایمنسیتی ۲۰۰۰ مدیاتک در بنچمارک AnTuTu را منتشر کرد که عملکرد خیره‌کننده‌ی آن را نشان می‌داد. این تراشه‌ موفق شده تا با دریافت نمره‌ی ۱.۰۰۲.۲۲۰ از AnTuTu رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. این اولین تراشه‌ای است که به نمره‌ای ۷ رقمی دست پیدا می‌کند و این در حالی است که تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس هرگز نمره‌ای بالاتر از ۹۰۰.۰۰۰ را دریافت نکرده است.

Digital Chat Station همچنین اعلام کرد که نتیجه‌ی این بنچمارک مربوط به گوشی جدید ویوو بوده و از این رو احتمال می‌رود که این گوشی اولین دستگاهی باشد که به تراشه‌ی دایمنسیتی ۲۰۰۰ مجهز می‌شود. هر چند که تصویر منتشرشده، پیغام‌های خطایی را نیز نشان می‌دهد اما این افشاگر اعلام کرده که چنین پیغام‌هایی در بنچمارک‌ها عادی بوده و نتیجه‌ی به‌دست‌آمده کاملاً معتبر است.

دایمنسیتی 2000

نظر شما در مورد تراشه‌ی دایمنسیتی ۲۰۰۰ چیست؟ آیا این تراشه می‌تواند به سلطه‌ی کوالکام بر بازار تراشه‌های موبایل پایان بدهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.