اسپاتیفای قابلیت بلاک کردن کاربران را ارائه کرد - تکفارس 
اسپاتیفای قابلیت بلاک کردن کاربران را ارائه کرد - تکفارس 

اسپاتیفای قابلیت بلاک کردن کاربران را ارائه کرد

افشین نوری
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - 11:07
اسپاتیفای

اسپاتیفای امروز قابلیت جدیدی عرضه کرده است که به کاربران اجازه خواهد داد دیگران را بلاک کنند. تا قبل از معرفی این قابلیت، کاربران مجبور بودند با پشتیبانی مشتریان اسپاتیفای تماس بگیرند تا بتوانند کسی را بلاک کنند. حالا این گزینه در پروفایل هر کاربری وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

شما برای بلاک کردن هر کاربری که مدنظرتان است، به پروفایل او بروید و در زیر نام کاربری او و در کنار دکمه فالو روی آیکون سه‌نقطه ضربه بزنید و گزینه block را انتخاب کنید. به این‌ترتیب، کاربر مذکور دیگر نخواهد توانست به صفحه شما دسترسی داشته باشد و پلی‌لیست‌های شما را ببیند. ضمناً شما امکان آنبلاک کردن کاربری که قبلاً بلاک کرده‌اید را نیز خواهید داشت.

اسپاتیفای

سخنگوی اسپاتیفای با ارسال ایمیلی به وب‌سایت د ورج گفته است:

ما خودمان را متعهد به فراهم کردن بهترین تجربه گوش دادن به موزیک را برای کاربران خود می‌دانیم. حریم خصوصی همیشه برای ما مهم بوده و قابلیت بلاک کردن که امروز معرفی شد در همین راستاست.

اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹ قابلیت «بلاک آرتیست» را عرضه کرد که محدودیت‌های بسیار زیادی داشت. در سال ۲۰۱۸ گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه برخی کاربران اسپتایفای مورد آزار کلامی تعدادی از کاربران قرار گرفته‌اند و آن‌ها امکان بلاک کردن این کاربران مزاحم را نداشتند. همان زمان اسپاتیفای قول داد که قابلیت بلاک کردن را به پلتفرم خود اضافه کند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.