ریلمی Q3T با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی معرفی شد - تکفارس 
ریلمی Q3T با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی معرفی شد - تکفارس 

ریلمی Q3T با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 09:06
ریلمی Q3T

پس از افشای اطلاعات ریلمی Q3T در ماه گذشته، این گوشی امروز به‌طور رسمی معرفی شد. ریلمی Q3T از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی فول‌اچ‌دی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر میزان روشنایی ۶۰۰ نیت استفاده می‌کند. پانچ هول بالای صفحه نمایش نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن را درون خود جای داده است.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین‌ مونوکروم و دوربین ماکرو که امکان عکاسی از فاصله‌ی ۴ سانتیمتری را فراهم می‌کند، ترکیب دوربین‌های این گوشی را تشکیل داده‌اند. تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G نیز قلب تپنده‌ی ریلمی Q3T بوده و گوشی از رابط کاربری ریلمی UI 2 (بر اساس اندروید ۱۱) بهره برده است. ریلمی این گوشی را تنها در یک نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸ عرضه کرده اما کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت DRE میزان رم گوشی را به‌صورت مجازی تا ۵ گیگابایت بیشتر افزایش دهند.

حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از اتصالات ۵G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۰ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. ریلمی همچنین اعلام کرده که شارژ ۵۰ درصدی این گوشی با استفاده از آداپتور شارژ ۳۰ واتی آن تنها ۲۵ دقیقه زمان خواهد برد. ریلمی Q3T در کشور چین با قیمت ۲.۰۹۹ یوان (۳۳۰ دلار/۲۸۵ یورو) و در دو رنگ به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد گوشی ریلمی Q3T چیست؟ آیا این گوشی توان رقابت با گوشی‌های هم‌رده‌ی شرکت‌های دیگر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید