پوکو M4 پرو ۵G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد - تکفارس 
پوکو M4 پرو ۵G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد - تکفارس 

پوکو M4 پرو ۵G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 17:16
پوکو M4 پرو 5G

شیائومی حدود شش ماه پیش از گوشی پوکو M3 پرو ۵G رونمایی کرد و حالا نوبت به معرفی جانشین این گوشی با نام پوکو M4 پرو ۵G رسیده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، نسبت ابعاد ۲۰:۹ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز استفاده کرده و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن نیز ۲۴۰ هرتز می‌باشد. همچنین این صفحه نمایش به محافظ گوریلا گلس ۳ مجهز شده و میزان روشنایی آن ۴۵۰ نیت است.

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. پوکو M4 پرو ۵G همچنین از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، شیار کارت میکرو اس‌دی و حسگر اثر انگشت نیز بهره برده است. شارژ کامل این گوشی حدود ۱ ساعت طول کشیده و شارژ ۱۰ درصدی آن امکان تماشای ویدیو تا ۲ ساعت و نیم را فراهم می‌کند.

پوکو M4 پرو ۵G از تاریخ ۲۰ آبان (۱۱ دسامبر) در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴/۴ گیگابایت ۲۳۰ دلار و نسخه‌ی ۱۲۸/۶ گیگابایتی آن نیز ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و زرد عرضه شده است.

نظر شما در مورد گوشی پوکو M4 پرو ۵G چیست؟ آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید