ماجرای یک دختر ۹ ساله که با آیفون پدرش جان خانواده‌اش را نجات داد - تکفارس 
ماجرای یک دختر ۹ ساله که با آیفون پدرش جان خانواده‌اش را نجات داد - تکفارس 

ماجرای یک دختر ۹ ساله که با آیفون پدرش جان خانواده‌اش را نجات داد

افشین نوری
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 11:07
آیفون

وب‌سایت WFXT گزارش داده است که یک کودک ۹ ساله به نام ژایلین باربوسا توانسته با گرفتن آیفون پدرش به سمت صورت او که بیهوش روی زمین افتاده بود قفل گوشی او را با استفاده از فیس آیدی باز کند و جان کل خانواده‌اش را نجات دهد.

به گزارش این وب‌سایت، ژایلین بعد از باز کردن قفل گوشی پدرش بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و آن‌ها نیز بلافاصله با حضور در سر صحنه توانسته‌اند جان خانوده او را نجات دهند. ظاهرا خانواده ژایلین با استشمام گاز مونو اکسید کربن بیهوش شده بودند، اما ژایلین هنوز به هوش بود و توانسته آیفون پدرش را با گرفتن آن به سمت صورت او باز می‌کند و سپس با اورژانس تماس بگیرد. حالا خانواده او در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی‌شان خوب است.

مطالب مرتبط:

از آنجاییکه قابلیت فیس آیدی معمولا نیاز به باز بودن چشم کاربر دارد، به نظر می‌رسد که پدر ژایلین گزینه Require Attention for Face ID را غیرفعال کرده بوده و همین موضوع باعث شده تا ژایلین بتواند قفل گوشی او را با وجود بسته بسته چشم‌هایش باز کند.

براساس گذارش مذکور، میزان انتشار گاز مونو اکسید کربن در خانه ژایلین به اندازه‌ای بوده که اگر کمی دیرتر با اورژانس تماس گرفته می‌شد همه اعضای خانواده او جان‌شان را از دست می‌دادند.

منبع: Ubergizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید