گوگل پیکسل ۶ پرو از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی نمی‌کند - تکفارس 
گوگل پیکسل ۶ پرو از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی نمی‌کند - تکفارس 

گوگل پیکسل ۶ پرو از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی نمی‌کند

مهدی حلوائی
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 16:20
پیکسل 6 پرو

گوگل در تبلیغات پیکسل ۶ پرو اعلام کرده بوده که شارژ ۵۰ درصدی این گوشی تنها ۳۰ دقیقه به‌طول خواهد انجامید و آزمایش‌های انجام‌شده نیز نشان داد که این ادعای گوگل درست بوده است. با این وجود، شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی با استفاده از شارژر ۳۰ واتی حدود ۲ ساعت به‌طول انجامید که کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

وب‌سایت Android Authority به‌تازگی با بررسی فرآیند شارژ پیکسل ۶ پرو، به اطلاعات جالبی در مورد این گوشی دست پیدا کرد. آزمایش‌های این وب‌سایت نشان داد که حداکثر انرژی دریافتی از شارژر ۳۰ واتی پیکسل ۶ و ۶ پرو ۲۲ وات بوده و میانگین انرژی دریافتی آن نیز ۱۳ وات است. در این آزمایش علاوه بر شارژر ۳۰ واتی گوگل از چندین شارژر USB-C با پشتیبانی از فناوری پاور دلیوری نیز استفاده شد.

توجه داشته باشید که گوگل در تبلیغات خود اشاره‌ای به سرعت شارژ پیکسل ۶ پرو نداشته و تنها مدت زمان مورد نیاز برای شارژ ۵۰ درصدی آن توسط شارژر ۳۰ واتی خود را اعلام کرده بود.

 

نمودار بالا نشان می‌دهد که حداکثر سرعت شارژ پیکسل ۶ پرو ۲۲.۳۶ وات بوده و این سرعت پس از شارژ ۴۰ درصدی گوشی به ۱۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. Android Authority اعلام کرده که شارژ ۱۵ درصد پایانی این گوشی حدود ۱ ساعت به‌طول انجامیده است.

سرعت شارژ گوشی‌های گوگل در گذشته نیز در مقایسه با گوشی‌های شرکت‌هایی مانند سامسونگ چندان زیاد نبوده و علت این موضوع نیز پیشگیری از گرم‌شدن بیش از حد گوشی بوده است. با این وجود، وب‌سایت Android Authority بر این باور است که علت دیگر سرعت شارژ پایین گوشی‌های سری پیکسل ۶، احتمالاً استفاده از باتری‌های ارزان بوده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری پیکسل ۶ چیست؟ آیا این گوشی‌ها از نظر فروش به موفقیت مناسبی دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.