شهردار جدید نیویورک حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت می‌کند - تکفارس 
شهردار جدید نیویورک حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت می‌کند - تکفارس 

شهردار جدید نیویورک حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت می‌کند

مهدی حلوائی
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - 16:08
بیت کوین

اریک ادمز، شهردار جدید نیویورک، در توییتر اعلام کرد که هدف او تبدیل این شهر به مرکز صنعت رمزارز بوده و در راستای همین هدف، قصد دارد تا اولین حقوق خود را به‌صورت بیت کوین دریافت کند.

آقای ادمز علاقه‌ی خود به رمزارزها را در توییتر و در پاسخ به فرانسیس سوارز، شهردار میامی، اعلام کرد. آقای سوارز نیز از برنامه‌ی مشابه خود برای میامی خبر داد و همچنین اعلام کرد که در ماه آگوست به ایجاد پروژه‌ی میامی کوین (MiamiCoin) کمک کرده است. این پروژه به مردم امکان سرمایه‌گذاری رمزارزهای خود در شهر را داده و میامی تا به حال از این راه چیزی حدود ۷ میلیون دلار را به‌دست آورده است.

شهردار میامی چند وقت پیش نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تا امکان پرداخت مالیات و دریافت حقوق به‌صورت رمزارز را به شهروندان بدهد. این شهر در اوایل سال جاری نیز میزبان رویداد بیت کوین ۲۰۲۱ بود و توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ این صنعت را به خود جلب کرده است. در حال حاضر و با توجه به مشکلات احتمالی مالیاتی، بعید است که شهردار نیویورک بتواند حقوق خود را به‌صورت بیت کوین دریافت کند اما اگر چنین اتفاقی بیفتد نیز نمی‌توان نیویورک را در مقایسه با میامی به مقصد مناسبی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های فعال در بخش رمزارز به حساب آورد.

نظر شما در مورد رمزارزها چیست؟ آیا ارزهای دیجیتالی در آینده جایگزین ارزهای فعلی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.