ایسوس ۳ کروم بوک ۱۱.۶ اینچی جدید را معرفی کرد - تکفارس 
ایسوس ۳ کروم بوک ۱۱.۶ اینچی جدید را معرفی کرد - تکفارس 

ایسوس ۳ کروم بوک ۱۱.۶ اینچی جدید را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - 15:27
کروم بوک‌ جدید ایسوس

ایسوس به‌تازگی و در سکوت خبری سه لپ تاپ جدید از سری کروم بوک را با نام‌های کروم بوک CX1، کروم بوک CR1 و کروم بوک فلیپ CR1 معرفی کرد. هر سه کروم بوک از صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی استفاده کرده و در دسته‌ی لپ تاپ‌های اقتصادی قرار می‌گیرند.

مطالب مرتبط:

کروم بوک CX1 از پردازنده‌ی اینتل جمینی لیک استفاده کرده و از مقاومت بالایی برخوردار است. با این وجود، دو نسخه‌ی CR1 و فلیپ CR1 در دسته‌ی لپ تاپ‌های دانشجویی قرار گرفته و از تراشه‌های سری جسپر لیک اینتل بهره می‌برند. صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی هر سه لپ تاپ از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بهره برده اما صفحه نمایش نسخه‌ی فلیپ CR1 از نوع لمسی بوده و علاوه بر پشتیبانی از قلم استایلوس، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را نیز دارد.

کروم بوک‌ جدید ایسوس

میزان روشنایی صفحه نمایش CX1، نسخه‌ی پایه‌ی CR1 و نسخه‌ی فلیپ CR1 به ترتیب ۲۰۰، ۲۳۰ و ۲۵۰ نیت است. کروم بوک CX1 در دو نسخه با تراشه‌ی دو هسته‌ای سلرون N4020 و تراشه‌ی چهارهسته‌ی سلرون N4120 عرضه شده اما دو نسخه‌ی CR1 با تراشه‌های سلرون ۴۵۰۰ و پنتیوم سیلور N6000 برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. هر سه لپ تاپ از ۴ و ۸ گیگابیت رم غیرقابل ارتقای LPDDR4X، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و وب‌کم ۷۲۰ پیکسلی بهره می‌برند اما نسخه‌ی فلیپ CR1 به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

کروم بوک‌ جدید ایسوس

ترکیب درگاه‌های کروم بوک‌های جدید ایسوس نیز شامل درگاه USB-C 3.2، درگاه USB-A، جک هدفون و شیار کارت میکرو اس‌دی می‌شود اما نسخه‌های CR1 از اتصالات وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کنند. همچنین لپ تاپ CX1 از اتصالات قدیمی‌تر وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصولات اعلام نشده است.

نظر شما در مورد کروم بوک‌های جدید ایسوس چیست؟ به‌نظر شما ایسوس این دستگاه‌ها را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید