بلک شارک ۴S پرو برترین گوشی AnTuTu در مهرماه بوده است -
بلک شارک ۴S پرو برترین گوشی AnTuTu در مهرماه بوده است -

بلک شارک ۴S پرو برترین گوشی AnTuTu در مهرماه بوده است

مهدی حلوائی
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - 17:47
بلک شارک 4S پرو

بنچمارک AnTuTu لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی خود در مهرماه (اکتبر) را منتشر کرد و گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۴S پرو موفق شد تا به لطف پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس خود در صدر این لیست قرار بگیرد. رده‌های دوم و سوم این لیست نیز متعلق به گوشی‌های نوبیا رد مجیک ۶S پرو و ویوو IQ00 8 پرو بوده که از جدیدترین تراشه‌ی شرکت کوالکام استفاده کرده‌اند.

بنچمارک AnTuTu

شیائومی بلک شارک ۴ پرو در رتبه‌ی چهارم این لیست حضور داشت و رتبه‌های پنجم و ششم نیز به دو گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس دیگر یعنی ویوو X70 پرو پلاس و ایسوس راگ فون ۵s تعلق گرفت. بخش برترین گوشی‌های میان‌رده‌ی این بنچمارک نیز در سلطه‌ی گوشی‌های مجهز به پردازنده‌های سری ۷ اسنپدراگون بود. ویوو IQOO Z5، شیائومی می ۱۱ لایت ۵G، شیائومی سیوی و دو گوشی آنر در رتبه‌های اول تا پنجم این بخش قرار گرفتند.

بنچمارک AnTuTu

نمرات بنچمارک AnTuTu خلاصه‌ای از عملکرد گوشی‌ها در چهار بخش تراشه‌ی گرافیکی، پردازنده‌ی مرکزی، رابط کاربری و حافظه می‌باشد. این بنچمارک در بخش ۱۰ برتر خود تنها گوشی‌های با نمره‌ی کلی بالای ۱۰۰۰ را قرار می‌دهد.

نظر شما در مورد گوشی بلک شارک ۴S پرو چیست؟ به‌نظر شما بهترین گوشی گیمینگ موجود در بازار کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید