اینستاگرام قابلیت جدید Add Yours را برای مشارکت بیشتر کاربران در بحث‌ها معرفی کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت جدید Add Yours را برای مشارکت بیشتر کاربران در بحث‌ها معرفی کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت جدید Add Yours را برای مشارکت بیشتر کاربران در بحث‌ها معرفی کرد

افشین نوری
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - 11:08
اینستاگرام

اینستاگرام یک استیکر جدید به نام Add Yours به استوری‌ها اضافه کرده که به کاربرن اجازه خواهد داد تا در بحث‌های عمومی شرکت کنند.

اینستاگرام در توییتر خود تصویری از این قابلیت جدید منتشر کرده که یک اکانت را در حین استفاده از آن نشان می‌دهد. شما با کلیک کردن روی این استیکر قادر به دیدن افرادی که به Add Yours و استوری‌های عمومی شما پاسخ داده‌اند خواهید بود. شما همچنین با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا استوری خودتان را در پاسخ به بحث‌های موجود آپلود کنید.

مطالب مرتبط:

اینستاگرام در توییت خود گفته است: «با این قابلیت جدید شما قادر به اشترا‌ک‌گذاری استیکر و مشاهده کسانی که در استوری‌هایشان به آن جواب داده‌اند خواهید بود.»

شما برای کار کردن با این قابلیت فقط کافی است که در استوری موردنظر خود روی آیکون استیکر در بالای نوار ناوبری کلیک کنید. سپس در آنجا گزینه Add Yours را خواهید دید که با استفاده از آن امکان اضافه کردن کپشن و دعوت از دیگران برای شروع یک بحث را خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که این قابلیت به‌تازگی عرضه شده و ممکن است هنوز در اپلیکیشن شما ظاهر نشده باشد.

قابلیت جدید اینستاگرام برای ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران معرفی شده و کاربران از این طریق احتمالا اکانت‌های بیشتری را برای فالوو کردن پیدا خواهند کرد.

با توجه به افزایش محبوبیت تیک تاک و اسنپ چت در بین کاربران به نظر می‌رسد که اینستاگرام به‌دنبال راه‌های جدیدی برای جذب مخاطبان جوان‌تر است. نیویورک تایمز به‌تازگی با انتشار گزارشی گفته است که اینستاگرام نگران از دست دادن کاربران جوان‌تر خود است، بطوریکه این شرکت تصمیم گرفته تا بخش بزرگی از بودجه سالانه خود را به نوجوانان اختصاص بدهد. قابلیت جدید Add Yours نیز ظاهراً بخشی از این استراتژی اینستاکرام است.

منبع: Techradar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.