معرفی ۵ بازی برتر ماه گذشته موبایل (اکتبر ۲۰۲۱) - تکفارس 
معرفی ۵ بازی برتر ماه گذشته موبایل (اکتبر ۲۰۲۱) - تکفارس 

معرفی ۵ بازی برتر ماه گذشته موبایل (اکتبر ۲۰۲۱)

سجاد باقریان
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - 09:00
۵ بازی برتر اندروید و ios ماه اکتبر

به تازگی از ماه اکتبر خارج شدیم و خوشبختانه ماه گذشته شاهد بازی‌های باکیفیت زیادی بودیم که برای موبایل منتشر شدند و امروز در این مقاله قصد داریم پنج‌تا از بهترین‌های آن‌ها را خدمت شما معرفی کنیم.

پس اگر با گوشی خود به تجربه بازی‌ می‌پردازید، حتما در ادامه مقاله با تکفارس همراه باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق لینک‌های موجود، نسبت به دانلود و نصب هرکدام از بازی‌های موجود در مقاله اقدام فرمایید.

Free Fire Max

بهترین بازی های اکتبر موبایل

بعد از محبوبیت فوق‌العاده ژانر بتل‌رویال در بین گیمر‌ها، بازی‌های زیادی در این سبک برای گوشی‌های هوشمند منتشر شدند که یکی از موفق‌ترین آن‌ها Free Fire نام داشت. بعد از انتشار نسخه‌های بهبود‌یافته عناوینی هم‌چون PUBG و COD: Mobile، استودیوی Garena نیز تصمیم گرفت تا اثر خودش را بهبود ببخشد و نسخه جدیدی از آن را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کند. بازی Free Fire Max نسبت به نسخه قبلی خود از لحاظ انیمیشن و گرافیک فنی و بصری بهبود‌های واضحی داشته است، هم‌چنین گیم‌پلی بازی دست‌خوش تغییراتی شده است که آن‌ها را به خوبی حس خواهید کرد. در مجموع باید گفت که Free Fire Max یکی از بهترین بتل‌رویال‌ها برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند است که تجربه آن را به تمامی علاقه‌مندان به این ژانر پیشنهاد می‌کنیم.

  • قیمت: رایگان، شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای
  • سازنده: GARENA
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: 1.7 گیگابایت
دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از اپ استور

AfterBreach – Mystery Shooter

بهترین بازی های اکتبر موبایل

زمان زیادی از عرضه نسخه اول بازی AfterBreach – Mystery Shooter نمی‌گذرد و این عنوان چندان بین کاربران گوشی‌های هوشمند شناخته شده نیست. باید گفت که این بازی از مشکلات زیادی رنج می‌برد که می‌توان امیدوار بود در آینده با پشتیبانی قوی شاهد برطرف شدن آن‌ها باشیم. AfterBreach – Mystery Shooter یک عنوان جهان‌آزاد،‌ اکشن و سوم‌شخص است که در جهان آن باید به گشت و گذار پرداخته و هیولاهایی که جلو رویتان سبز می‌شوند را از پای در آورید. عنوان فوق از گرافیک راضی‌کننده‌ای برخوردار است و برای اجرای آن حداقل به گوشی‌های میان‌رده نیازمند هستید. بازی به صورت کاملا آنلاین اجرا می‌شود و می‌توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود فرمایید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Carsick Games‏
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 1.1 گیگابایت
دانلود از گوگل پلی استور

Eggy Party (بتا)

بهترین بازی های اکتبر موبایل

Fall Guys  یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های چند سال اخیر دنیای گیم است که اتفاقا نسخه موبایل آن نیز در دسترس می‌باشد، اما اگر این بازی را با موبایل خود تجربه کرده باشید، متوجه تفاوت بسیار زیاد بین نسخه‌های موبایل با دیگر پلتفرم‌ها خواهید شد، پس پیشنهاد ما بازی Eggy Party است، زیرا همه چیز در این بازی شما را به یاد Fall Guys خواهد انداخت و برای گوشی‌های هوشمند،‌ پیشنهاد ما بین این دو بازی، قطعا Eggy Party خواهد بود، زیرا این عنوان تقریبا در هر زمینه‌ای کامل‌تر از نسخه موبال Fall Guys ظاهر می‌شود و با تجربه آن بدون شک ساعت‌های زیادی سرگرم خواهید شد. Eggy Party نزدیک به ۷۰۰ مگابایت حجم دارد و می‌توانید نسخه بتای آن را از سایت اصلی بازی دانلود کنید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: NetEase
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: 700 مگابایت(بتا)

‌‌

مطالب مرتبط:

Harry Potter Magic Awakened (بتا)

بهترین بازی های اکتبر موبایل

بازی Harry Potter Magic Awakened زمان زیادی است که معرفی شده و هنوز هم نسخه کامل آن منتشر نگشته است، اما شما می‌توانید نسخه بتای آن را برای گوشی‌های هوشمند دریافت کنید. این بازی که هنوز هم تاریخ دقیق انتشار نسخه کاملش مشخص نشده،‌ قرار است تنها برای بازار چین منتشر شود، با این‌حال می‌توان انتظار داشت با انتشار نسخه اصلی، بتوان آن را از سایت‌های داخلی دریافت کرد و به‌گونه‌ای بازی را بر روی گوشی نصب کرد. Harry Potter Magic Awakened یک عنوان نقش‌آفرینی است که قطعا دوست‌داران هری‌پاتر و بازی‌های موبایلی از تجربه آن لذت خواهند برد.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: EnvoyGames
  • سیستم عامل: اندروید و آی او اس
  • حجم: مشخص نیست

Chimeraland

بهترین بازی های اکتبر موبایل

اگر به دنبال یک تجربه کنسولی هستید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند Chimeraland باشد، عنوانی نقش‌آفرینی و جهان‌آزاد که از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و می‌توان آن را در این زمینه یکی از بهترین‌های گوشی‌های هوشمند دانست. نقشه Chimeraland یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌ها بین بازی‌های موبایل را به خود اختصاص داده و شما می‌توانید در آن آزادانه به گشت و گذار بپردازید و حیوانات را شکار کنید. همچنین سیستم کرفت نیز در بازی وجود دارد که تنوع خوبی به آن بخشیده است، در مجموع Chimeraland عنوانی است که کاملا ارزش تجربه کردن را دارد و شما می‌توانید نسخه بتا آن را از طریق لینک زیر دانلود فرمایید.

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: PROXIMA
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: مشخص نیست
دانلود از گوگل پلی استور

سوالات رایج:

چگونه بفهمیم موبایل ما قادر به اجرای یک بازی مشخص است؟

  • بسیاری از بازی‌های موبایل در ضعیف‌ترین گوشی‌ها نیز به خوبی اجرا می‌شوند، با این‌حال بعضی از عناوین نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی برای اجرا شدن دارند، در این‌جا به شما پیشنهاد می‌کنیم که با نصب برنامه‌هایی هم‌چون CPU-Z تمامی مشخصات سخت‌افزاری موبایل خود را بشناسید و سپس این مشخصات را با سخت‌افزار پیشنهادی‌ شرکت‌ سازنده مقایسه کنید.

چگونه بازی‌های موجود در مقاله را دانلود و نصب کنیم؟

  • شما خیلی راحت می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در مقاله به دانلود و نصب بازی‌ها بپردازید و کار چندان سختی نخواهید داشت، حتی از این طریق نصب بازی‌هایی که نیاز به دیتا دارند هم مستقیم صورت می‌گیرد، اما اگر می‌خواهید بازی‌های دیتادار مدنظرتان را از سایت‌های داخلی دانلود کنید، باید ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید، سپس دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت فایل دیتا را به پوشه Android<Obb انتقال دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.