مشخصات سری شیائومی ۱۲ لایت افشا شد - تکفارس 
مشخصات سری شیائومی ۱۲ لایت افشا شد - تکفارس 

مشخصات سری شیائومی ۱۲ لایت افشا شد

مهدی حلوائی
۶ آبان ۱۴۰۰ - 20:51
شیائومی 12 لایت

وب‌سایت Xiaomiui به‌تازگی دو گوشی معرفی‌نشده‌ی شیائومی با شماره مدل L9 و L9B و با نام رمز Zijin و Taoyao را در کد MIUI پیدا کرده که بر اساس گمانه‌زنی‌ها با نام شیائومی ۱۲ لایت معرفی خواهند شد. منبع این اطلاعات اعلام کرده که هر دو گوشی از صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت داخلی استفاده کرده و از پردازنده‌ی SM7325 کوالکام و ترکیب دوربین‌های سه‌گانه بهره خواهند برد.

تفاوت اصلی این دو گوشی در دوربین‌های آن‌ها خواهد بود. در حالی که هر دو گوشی به دوربین اصلی و فوق عریض مجهز خواهند شد اما گوشی Zijin از دوربین تله‌فوتو استفاده خواهد کرد و گوشی Taoyao نیز از دوربین ماکرو بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که Zijin تنها در کشور چین عرضه خواهد شد اما Taoyao در بازار جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی‌های می ۱۰ لایت و می ۱۰ Youth Edition که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده بودند نیز تنها در دوربین سوم با یکدیگر تفاوت داشتند و همین موضوع احتمال عرضه‌ی دو گوشی Zijin و Taoyao تحت عنوان شیائومی ۱۲ لایت را افزایش می‌دهد. Xiaomiui در گذشته نیز مشخصات بسیاری از گوشی‌های شیائومی را درست پیش‌بینی کرده بود اما در تشخیص نام گوشی‌های این شرکت چندان قابل اعتماد نیست. از این رو ممکن است که این گوشی‌ها با نام دیگری به بازار عرضه شوند.

نظر شما در مورد گوشی‌های شیائومی ۱۲ لایت چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی‌ها را در چه تاریخی روانه‌ی بازار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید