سرفیس دوئو ۲ به قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان تبدیل شد -
سرفیس دوئو ۲ به قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان تبدیل شد -

سرفیس دوئو ۲ به قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان تبدیل شد

مهدی حلوائی
۶ آبان ۱۴۰۰ - 20:13
سرفیس دوئو 2

بر اساس نتایج بنچمارک گیک بنچ، مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ قدرتمندترین دستگاه اندرویدی جهان است. این گوشی تاشوی جدید موفق شد تا در گیک بنچ نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۱۰۵۱ و نمره‌ی چندهسته‌ای ۳۳۱۷ را به‌دست آورد. برای مقایسه، گوشی ایسوس راگ فون ۳ در بخش چندهسته‌ای نمره‌ی ۳۲۳ را دریافت کرده و از این نظر در رده‌ی دوم قرار گرفته است.

سرفیس دوئو ۲ همچنین در بخش تک‌هسته‌ای موفق شد تا گوشی سامسونگ گلکسی S21 پلاس با نمره‌ی ۹۶۶ را پشت سر بگذارد. این تاشوی جدید مایکروسافت از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی استفاده کرده و این در حالی است که کوالکام پردازنده‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را نیز به بازار عرضه کرده است.

نتیجه گیک بنچ سرفیس دوئو 2

عملکرد درخشان سرفیس دوئو ۲ در گیک بنچ در ازای قیمت بالایی به‌دست آمده و مایکروسافت این محصول را با قیمت پایه‌ی ۱.۴۹۹ دلار برای فروش قرار داده است. توجه داشته باشید که گوشی‌هایی مانند ویوو X70 پرو، شیائومی میکس ۴ و بلک شارک ۴ که از تراشه‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره برده‌اند، در لیست سریع‌ترین گوشی‌های بنچمارک گیک بنچ دیده نمی‌شوند اما احتمالاً در عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای پرچمدار جدید مایکروسافت را شکست خواهند داد.

نظر شما در مورد گوشی سرفیس دوئو ۲ چیست؟ آیا این گوشی تاشو از نظر فروش عملکرد مناسبی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید