آنر گوشی‌های سری X30 را معرفی کرد - تکفارس 
آنر گوشی‌های سری X30 را معرفی کرد - تکفارس 

آنر گوشی‌های سری X30 را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۶ آبان ۱۴۰۰ - 15:19
آنر X30i

آنر امروز دو گوشی X30i و X30 مکس را با پردازنده‌های دایمنسیتی شرکت مدیاتک، صفحه نمایش ال سی دی بزرگ و باتری‌ قدرتمند معرفی کرد. این گوشی‌ها جدیدترین میان‌رده‌های شرکت آنر بوده و پیش‌فروش آن‌ها از همین امروز آغاز شده است.

مطالب مرتبط:

آنر X30i از صفحه نمایش ال سی دی ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی استفاده کرده است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین‌ ماکرو و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پانچ هول ۸ مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های این گوشی را تشکیل داده‌اند. آنر این گوشی را در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، آبی و سیاه در دسترس قرار داده است.

آنر X30i

این گوشی از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ ۵G و باتری ۴.۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۲.۵ واتی بهره برده و در سه نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایت، ۱۲۸/۸ گیگابایت و ۲۵۶/۸ گیگابایت عرضه شده است. همچنین وزن این گوشی ۱۷۵ گرم بوده و ضخامت آن نیز ۷.۴۵ میلی‌متر است. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی ۱.۳۹۹ یوان (۲۱۸ دلار) قیمت‌گذاری شده و دو نسخه‌ی دیگر آن نیز به ترتیب با قیمت ۱.۶۹۹ یوان (۲۶۵ دلار) و ۱.۸۹۹ یوان (۲۹۶ دلار) به فروش می‌رسند.

آنر X30 L;S

در طرف دیگر، آنر X30 مکس به صفحه نمایش ۷.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده و از باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دو بلندگو استفاده کرده است. این گوشی همچنین از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی بهره برده است.

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی می‌شود. آنر X30 مکس در سه رنگ آبی، سیاه و بنفش عرضه شده و نسخه‌ی پایه‌ی آن با قیمت ۲.۳۹۹ یوان (۳۷۵ دلار) و نسخه‌ی دارای حافظه‌ی داخلی بیشتر آن نیز با قیمت ۲.۶۹۹ یوان (۴۲۲ دلار) به فروش می‌رسد.

آنر X30 L;S

نظر شما در مورد گوشی‌های سری آنر X30 چیست؟ به‌نظر شما این گوشی‌ها در رقابت با میان‌رده‌های شرکت‌های دیگر موفق خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید