ردمی نوت ۱۱ با نمایشگر ۶.۶ اینچی در TENAA رویت شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱ با نمایشگر ۶.۶ اینچی در TENAA رویت شد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۱ با نمایشگر ۶.۶ اینچی در TENAA رویت شد

افشین نوری
۶ آبان ۱۴۰۰ - 09:22
ردمی نوت 11 پرو

ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی سری ردمی نوت ۱۱ هستیم و شیائومی تاکنون تیزرهای مختلفی برای این سری منتشر کرده است. حالا وب‌سایت دیجیتال چت استیشن اطلاعات دیگری درباره این سری منتشر کرده است که مربوط به تائیدیه تنا (TENAA) برای مدل پایه ردمی نوت ۱۱ می‌شود.

مطالب مرتبط:

براساس تائیدیه تنا، ردمی نوت ۱۱ مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد بود و ظاهراً شیائومی از یک نمایشگر اولد برای ردمی نوت ۱۱ پرو استفاده خواهد کرد. ردمی نوت ۱۱ همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری خود خواهد بود و مجهز به یک سیستم دوربین دوگانه شامل یک دوبین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این در حالی است که دوربین اصلی ردمی نوت ۱۱ پرو یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ پرو تفاوت‌ دیگری نیز خواهند داشت که مربوط به پردازنده آن‌ها می‌شود. نوت ۱۱ از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ بهره خواهد برد در حالیکه نوت ۱۱ پرو از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ استفاده خواهد کرد. تائیدیه تنا به ترکیب حافظه‌های مختلفی نیز برای ردمی نوت ۱۱ اشاره کرده است که عبارتند از ۴/۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی. ضمن اینکه امکان افزایش حافظه داخلی با کارت میکرو اس‌دی هم وجود خواهد داشت.

براساس تائیدیه تنا، انرژی ردمی نوت ۱۱ را یک باتری ۴۹۰۰ مبلی‌آمپرساعتی بر عهده خواهد داشت. این تائیدیه هرچند اشاره‌ای به سرعت شارژ این باتری  نکرده است اما براساس تائیدیه سازمان ۳C می‌دانیم که ردمی نوت ۱۱ از سرعت شارژ ۳۳ وات و ردمی نوت ۱۱ پرو از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. سایر مشخصات ردمی نوت ۱۱ براساس تائیدیه تنا شامل یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، یک IR بلستر، ابعاد ۱۶۳.۵۶x۷۵.۷۸x۸.۷۵ میلیمتر و وزن ۱۹۵ گرم می‌شوند.

ردمی نوت ۱۱

شیائومی در یکی از تیزرهای اخیر خود به قابلیت JBL Symmetric Stereo برای سری ردمی نوت ۱۱ اشاره کرده است. به گفته شیائومی، این سری دارای دو اسپیکر متقارن با صدای استریو خواهد بود که نحوه قرارگیری آن‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که دست‌های کاربر هنگام گرفتن گوشی جلوی آن‌ها را مسدود نخواهد کرد. سری نوت ۱۱ همچنین از فناوری‌هایی مانند دالبی اتموس، Hi-Res Audio و Hi-Res Audio Wireless پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.