مک او اس نمی تواند ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل را تشخیص دهد [تماشا کنید] - تکفارس 
مک او اس نمی تواند ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل را تشخیص دهد [تماشا کنید] - تکفارس 

مک او اس نمی تواند ناچ مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل را تشخیص دهد [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۵ آبان ۱۴۰۰ - 19:29
مک بوک پرو اپل

به تازگی چند ویدیو از مک بوک پرو جدید شرکت اپل روی توییتر منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند اپل در طراحی ناچ این دستگاه‌ها حساسیت لازم را به خرج نداده است. طبق این ویدیوها، آیکون‌ها و گزینه‌های موجود در استاتوس بار به اشتباه پشت این ناچ قرار می‌گیرند و در نتیجه کاربر نمی‌تواند آن‌ها را مشاهده کند.

ویدیو دوم به خصوص نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند آیتم‌های موجود در استاتوس بار را پشت ناچ بکشند که عملاً یک باگ منطقی است.

این ویدیوها توسط کووین نلسون (Quinn Nelson) پست شده‌اند. اولی که با نام Who designed this?! پست شده است، اکنون به یک ترند جهانی تبدیل شده و توجه کاربران بسیاری را جلب کرده است.

در ویدیو دوم نمی‌توان موس را در حالت عادی به پشت ناچ منتقل کرد و در مجموع عملکرد عجیبی به نمایش گذاشته می‌شود اما اگر کاربر پافشاری کند، موس پشت ناچ گم می‌شودکه می‌توانید از طریق این ویدیوها، این باگ و سایر باگ‌های سیستم عامل مک بوک پروهای ۲۰۲۱ اپل را تماشا کنید.

با وجود تمام نظرهای ضد و نقیض در این‌باره، عجیب است که اپل نتوانسته است این مشکل را در مراحل تست و بررسی کشف کند. مدتی پیش ما دقیقاً درباره انتقادات از اپل یک مقاله مفصل منتشر کردیم.

معمولاً تمام انتقادات کوچک و بزرگی که روانه شرکت‌های مختلف می‌شوند در برابر انتقادات وارد بر اپل شوخی به نظر می‌رسند. کوچک‌ترین و جزئی‌ترین مشکلات مربوط به شرکت اپل به قدری هیاهو و سر و صدا ایجاد می‌کنند که حتی خود منتقدان هم چنین چیزی را باور نمی‌کنند.

با وجود آن که قسمتی از انتقادات وارد بر اپل کاملاً منطقی هستند اما هنوز هم به نظر می‌رسد که انتقادات اصلی تعداد بی‌شماری از علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند، کاربرانی که انتظارات بالایی دارند و افرادی که منفی‌نگر هستند، بیشتر اوقات متوجه اپل است.

طبق بررسی کوتاهی که در مقاله «چرا اپل همیشه مورد انتقاد قرار می‌گیرد» به اتفاق انجام دادیم، این موضوع دلایل اساسی و منطقی زیادی دارد. برای مثال تبدیل شدن اپل و محصولات آن به یک نماد برای موقعیت اجتماعی برتر قسمتی از این انتقادات را توضیح می‌دهد.

قیمت بالا یا به عبارت دیگر، قرارگیری اغلب محصولات اپل در طیف کالاهای لوکس، بر دامنه این انتقادات می‌افزاید و آن‌ها را افزایش می‌دهد. با این حال مشکل کنونی استاتوس بار اپل باورکردنی به نظر نمی‌رسد و چه قبول کنید یا خیر، اپل در این جریان کوتاهی کرده است. انتظار می‌رود که با واکنش اپل و ارائه به‌روزرسانی‌های بعدی، این مشکل رفع شود.

منبع: ۹to5mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید