نسخه وب فتوشاپ در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
نسخه وب فتوشاپ در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

نسخه وب فتوشاپ در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی
۵ آبان ۱۴۰۰ - 11:15
ادوبی فتوشاپ

ادوبی در رویداد «مکس» که جدیدترین کنفرانس این شرکت محسوب می‌شود، تقریباً به‌روزرسانی جدید تمام اپلیکیشن‌های خود از جمله فتوشاپ وب را معرفی کرد.

یکی از بزرگ‌ترین معرفی‌ها در این رویداد، رونمایی از نسخه تحت وب فتوشاپ بود. این نسخه از فتوشاپ با امکانات و ویژگی‌های محدود که از طریق مرورگر قابل اجراست، برای انجام پروژه‌های گروهی در نظر گرفته شده است.

شما به لطف این نسخه جدید از فتوشاپ می‌توانید فایل‌های PSD خود را روی سرورهای ابری آپلود کنید، لینک مستقیم آن را با همکارانتان به اشتراک بگذارید و افزون بر بررسی‌ها، از مزیت ارائه نظر هم بهره ببرید. این دو مورد آخر به کمک یک پنل نظردهی جدید ممکن شده است که اتفاقا‌ً با نسخه کلاینت فتوشاپ در رایانه‌های رومیزی هم همگام خواهد شد.

افزون بر این، رویداد مکس ادوبی به این‌جا ختم نشد و نسخه آیپد فتوشاپ هم یک به‌روزرسانی عظیم را دریافت کرد. به واسطه این به‌روزرسانی، فتوشاپ اکنون از فایل‌های RAW نیز پشتیبانی می‌کند و این امکان هم فراهم شده است که به همین طریق از فایل‌های اپل ProRaw در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و ۱۳ پشتیبانی شود.

ادوبی فتوشاپ

برخی از ویژگی‌های پراستفاده نسخه رومیزی فتوشاپ مانند Sky Replacement، Healing Brush و Magic Wand هم طی همین به‌روزرسانی در اختیار کاربران نسخه آیپد قرار گرفتند.

مطالب مرتبط:

نسخه جدید ویژگی Smart Object Masking هم در اختیار کاربران نسخه رومیزی فتوشاپ قرار گرفته است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهه تنها با قرار دادن نشانگر موس روی یک شی با استفاده از قابلیت یادگیری ماشین Sensei AI، آن را برای ایجاد یک ماسک جدید علامت‌گذاری و همچنین تنظیم کنید. برای انجام این کار برای چندین شی باید از گزینه Mask All Objects استفاده کنید که در منوی Layer قرار دارد.

ادوبی فتوشاپ

اکنون Landscape Mixer می‌تواند ظاهر فصل‌های کامل یک منظره را تنها در چند ثانیه تولید و آماده کند. این ویژگی حتی می‌تواند با شناسایی و ایجاد کردن ماسک از افراد، آن‌ها را هم در مناظر در نظر بگیرد تا خارج از ویرایش و نامناسب به نظر نرسند. شما می‌توانید با مراجعه به بلاگ ادوبی جزئیات تغییرات جدید اپلیکیشن‌های این شرکت را شخصاً دنبال کنید.

شرکت ادوبی از چند دهه پیش تاکنون همواره در حال گسترش مرزهای خلاقیت در رسانه‌های مختلف بوده است. با استفاده از نرم‌افزارهای این شرکت خلاقیت به دو مرحله تقسیم می‌شود: زمانی که شما در حال ثبت عکس، فیلم و یا موسیقی هستید و زمانی که شما به سراغ ویرایش آن‌ها می‌روید.

ادوبی فتوشاپ

در مرحله دوم نام نرم‌افزارهایی را می‌توان مشاهده کرد روزانه میلیون‌ها نفر از آن‌ها برای انتقال و پرورش دنیاهای درون ذهنشان به جهان واقعی کمک می‌گیرند. فتوشاپ بی‌شک یکی از آن‌هاست.

فتوشاپ در حقیقت یک نرم‌افزار ویرایش تصویر پیکسلی است که ابتدا در سال ۱۹۹۸ روانه بازار شود. از آن زمان تاکنون که بیش از سه دهه می‌گذرد، این نرم‌افزار هنوز هم به عنوان یکی از مطرح‌ترین گزینه‌های موجود برای طراحان گرافیک و تصویربرداران شناخته می‌شود.

ما در تکفارس آموزش کامل این اپلیکیشن و برخی از دیگر اپلیکیشن‌های این شرکت مطرح را منتشر کرده‌ایم که شما می‌توانید از قسمت مطالب مرتبط، آن‌ها را دنبال کنید.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.