رندرهای کیس گلکسی A03 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
رندرهای کیس گلکسی A03 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

رندرهای کیس گلکسی A03 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۵ آبان ۱۴۰۰ - 10:02
گوشی جدید تا شوی سامسونگ به نام Galaxy Golden

شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی A03 را به‌زودی معرفی کن. تاکنون برخی مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است و حالا یک افشاگر مطرح به نام Sudhanshu Ambhore رندرهای کیس آن را منتشر کرده است که طراحی آن را تاحدودی به ما نشان می‌دهد.

براساس شایعات، گلکسی A03 مشخصات پایین‌تری نسبت به گوشی گلکسی A03s  خواهد داشت، اما رندرهای امروز نشان آن می‌دهند که این گوشی ممکن است با یک طراحی کاملاً متفاوت نسبت به گلکسی A03s معرفی شود.

گلکسی A03

مطالب مرتبط:

این رندرها نشان می‌دهند که گلکسی A03 مجهز به یک نمایشگر ناچ قطره‌ای با یک حاشیه قابل‌ملاحظه خواهد بود. همچنین در لبه سمت راست آن یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه پاور وجود خواهد داشت. در لبه پایینی این گوشی نیز یک جک صوتی ۳.۵ میلیمری، یک درگاه USB-C و یک گریل اسپیکر وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد یک میکروفون دیگر نیز در لبه بالایی آن وجود خواهد داشت. همچنین براساس رندرها، پنل پشت این گوشی مجهز به یک ماژول دوربین مربعی شکل شامل سه دوربین و یک فلاش LED خواهد بود. این در حالی است که گلکسی A03s در پنل پشت خود یک ماژول دوربین مستطیلی شکل با سه دوربین داشت.

مشخصات احتمالی گلکسی A03

ما براساس لیست گیک بنچ می‌دانیم که گلکسی A03 مجهز به تراشه یونی سونیک SC9863A و ۲ گیگابایت رم خواهد بود. از طرفی احتمال می‌رود که این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد و سیستم عامل اندروید ۱۱ گو را روی خود اجرا کند. البته امکان افزایش حافظه داخلی آن با استفاده کارت میکرو اس دی هم احتمالاً وجود خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌‌‌‌‌آمپرساعتی تامین کند.

گلکسی A03 احتمالاً در برخی بخش‌ها شبیه به گلکسی A03s باشد که از آن جمله می‌توان به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. سایر مشخصات گلکسی A03s شامل تراشه  هلیو P35، ۳/۴ گیگابایت رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، شیار کارت میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۵ وات و یک حسگر اثر انگشت کناری می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.