انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به اندروید ۱۲ امکان‌پذیر شد -
انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به اندروید ۱۲ امکان‌پذیر شد -

انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به اندروید ۱۲ امکان‌پذیر شد

مهدی حلوائی
۵ آبان ۱۴۰۰ - 08:49
انتقال تاریخچه واتساپ از آِفون به اندروید 12

انتقال تاریخچه‌ی واتساپ از آیفون به گوشی‌های سامسونگ برای مدت کوتاهی امکان‌پذیر بود و حالا این قابلیت به گوشی‌های گوگل پیکسل نیز اضافه می‌شود. البته سری پیکسل تنها گوشی‌هایی نیستند که از این ویژگی بهره‌ می‌برند و با تایید گوگل، تمام گوشی‌هایی که به همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شوند، این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

فرآیند انتقال تاریخچه‌ی واتساپ از آیفون به گوشی‌های اندرویدی کار آسانی بوده و شما تنها به یک کابل لایتنینگ به USB-C نیاز خواهید داشت. برای این کار ابتدا گوشی‌های خود را با استفاده از کابل مذکور به یکدیگر متصل کرده و سپس در مراحل نصب واتساپ در گوشی اندرویدی از کد QR این اپلیکیشن در آیفون اسکن گرفته و سپس تاریخچه‌ی واتساپ خود را به گوشی اندرویدی انتقال می‌دهید.

گوگل برای ارائه‌ی این ویژگی با واتساپ همکاری کرده تا از امنیت اطلاعات کاربران و عدم دسترسی دیگر افراد به این اطلاعات هنگام انتقال آن‌ها بین دو گوشی اطمینان حاصل کند. توجه داشته باشید که آیفون هنگام انتقال تاریخچه‌ی واتساپ به اندروید، امکان دریافت پیام‌های جدید را نخواهد داشت.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل اندروید ۱۲ چیست؟ گوگل باید چه ویژگی‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید