سری ردمی نوت ۱۱ از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد -
سری ردمی نوت ۱۱ از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد -

سری ردمی نوت ۱۱ از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد

مهدی حلوائی
۳ آبان ۱۴۰۰ - 08:47
ردمی نوت 11

ردمی در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) از گوشی‌های سری نوت ۱۱ در کشور چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت تا به حال چندین تیزر از سری نوت ۱۱ را منتشر کرده و حالا پوستر جدید این گوشی‌ها نیز به پشتیبانی آن‌ها از شارژ ۱۲۰ واتی اشاره دارد. سری ردمی نوت ۱۱ شامل سه نسخه‌ی پایه، پرو و پرو پلاس شده و به احتمال زیاد تنها نسخه‌ی پرو پلاس از این فناوری بهره خواهد برد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس کاملاً مشابه یکدیگر بوده و تنها تفاوت آن‌ها در پردازنده و سرعت شارژ خواهد بود. ردمی نوت ۱۱ از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ و شارژ ۶۷ واتی استفاده می‌کند و گفته می‌شود که نسخه‌ی پرو پلاس از تراشه‌ی قدرتمندتر و سرعت شارژ بالاتر بهره خواهد برد.

ردمی نوت 11

با توجه به اخبار قبلی، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از صفحه نمایش امولد ۱۲۰ هرتزی، تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰، رم LPDDR4x، حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های این گوشی را تشکیل خواهند داد.

همچنین بلندگوهای دوگانه، موتور خطی تک‌محور، بلستر مادون قرمز و NFC از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار جدید ردمی خواهد بود. این گوشی در سه نسخه‌ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟ به‌نظر شما ردمی این گوشی‌ها را با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید