ریزر: تمام ماسک‌های Zephyr N95 در چند دقیقه به فروش رفت -
ریزر: تمام ماسک‌های Zephyr N95 در چند دقیقه به فروش رفت -

ریزر: تمام ماسک‌های Zephyr N95 در چند دقیقه به فروش رفت

مهدی حلوائی
۲ آبان ۱۴۰۰ - 08:50
ماسک Zephyr N95 ریزر

تمام موجودی ماسک‌های Zephyr N95 شرکت ریزر که توجه زیادی را به خود جلب کرده است، در کمتر از چند دقیقه به اتمام رسید. ریزر روز پنجشنبه این خبر را در توییتر منتشر کرد و اعلام کرد که میزان تقاضا برای این ماسک‌ها به‌شدت بالا بوده و این شرکت سعی می‌کند که موجودی آن‌ها را بار دیگر شارژ کند.

با این وجود، ریزر هنوز میزان موجودی اولیه این ماسک‌ها را اعلام نکرده و برخی از کاربران در توییتر از خریداران درخواست کرده‌اند که تصویری از ماسک خریداری‌شده‌ی خود را به اشتراک بگذارند. در واقع کاربران بر این باورند که این خریدها توسط مشتریان واقعی صورت نگرفته و اسکالپرها مقصر اتمام موجودی ماسک‌های Zephyr N95 بوده‌اند.

ریز نسخه‌ی اولیه‌ی این ماسک را در مراسم CES 2021 به عنوان “هوشمندترین ماسک جهان” رونمایی کرد. ماسک Zephyr علاوه بر محافظت N95 از دو فیلتر هوا استفاده کرده که کاربران می‌توانند آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنند. همچنین بخش جلویی این ماسک شفاف بوده و ریزر در بخش بیرونی آن از نور RGB استفاده کرده که توسط اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند قابل کنترل است. قیمت این ماسک ۹۹ دلار بوده و بسته‌ی ۱۰تایی فیلترهای آن نیز به قیمت ۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد ماسک ریزر Zephyr N95 چیست؟ به‌نظر شما اسکالپرها و بات‌های توییتر در اتمام موجودی این ماسک نقش داشته‌اند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.