هوآوی میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ رایزن ادیشن معرفی شد - تکفارس 
هوآوی میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ رایزن ادیشن معرفی شد - تکفارس 

هوآوی میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ رایزن ادیشن معرفی شد

مهدی حلوائی
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - 20:54
هوآوی میت بوک 14 2021

هوآوی به‌تازگی نسخه‌ی جدید لپ تاپ میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ را در کشور چین معرفی کرد که از پردازنده‌های رایزن ۵ ۵۵۰۰U و رایزن ۷ ۵۷۰۰U استفاده می‌کند. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۲کی با نسبت ابعاد ۳:۲ استفاده کرده و از نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی ۹۰ درصدی بهره می‌برد.

مطالب مرتبط:

نمایش لمسی این لپ تاپ از فضای رنگ sRGB به‌طور کامل پشتیبانی کرده و از فناوری کاهش نور آبی بهره می‌برد. بدنه‌ی میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ از جنس آلومینیوم بوده و وزن آن ۱.۴۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۵.۹ میلی‌متر می‌باشد. باتری ۵۶ وات‌ساعتی این لپ تاپ با یک بار شارژ تا ۱۱ ساعت ویدیو پخش کرده و به ادعای هوآوی، تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان تا ۲.۵ ساعت از این لپ تاپ استفاده کرد.

هوآوی میت بوک 14 2021

ترکیب درگاه‌های میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ شامل دو درگاه USB 3.2، یک درگاه HDMI، یک درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه شارژ ۶۵ واتی USB-C می‌شود. هوآوی در این لپ تاپ همچنین از قابلیت Huawei Share نیز استفاده کرده که امکان به‌اشتراک‌گذاری فایل بین آن و گوشی‌های هوآوی را فراهم می‌کند. وب‌کم لپ تاپ نیز برای حفاظت از امنیت کاربران، درون یکی از کلیدهای صفحه کلید قرار گرفته و تنها با فشاردادن آن فعال می‌شود.

هوآوی میت بوک 14 2021

هوآوی میت بوک ۱۴ ۲۰۲۱ رایزن ادیشن در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شده است. نسخه‌ی پایه‌ی این لپ تاپ با تراشه‌ی رایزن ۵ ۵۵۰۰U، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی (NVMe PCIe SSD) با قیمت ۵۹۹۹ یوان (حدود ۹۳۹ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی رایزن ۷ ۵۷۰۰U نیز با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی مشابه، ۶۲۹۹ یوان (حدود ۹۸۶ دلار) قیمت‌گذاری شده است.

نظر شما در مورد لپ تاپ میت بوک ۴ ۲۰۲۱ رایزن ادیشن چیست؟ به‌نظر شما هوآوی باید چه ویژگی‌هایی را به این لپ تاپ اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید