اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها از طریق مرورگر را معرفی کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها از طریق مرورگر را معرفی کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها از طریق مرورگر را معرفی کرد

افشین نوری
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - 11:47
اینستاگرام

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت‌های خوبی برای پلتفرم خود معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به قابلیت Colabs و دو افکت جدید برای سرویس ریلز (Reels) اشاره کرد. حالا ما شاهد اضافه شدن قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری محتواها از طریق مرورگر به این شبکه اجتماعی هستیم.

قابلیت Colabs و افکت‌های جدید ریلز

قابلیت Colabs که به‌تازگی معرفی شده است، به دو اکانت اینستاگرام اجازه خواهد داد تا به‌طور همزمان صاحب یک پست منتشرشده باشند. به این‌ترتیب، پست مذکور در گروه‌های فالووری هر دو اکانت نمایش داده خواهد شد. سرویس ریلز نیز دو افکت جدید به نام‌های Dynamic Lyrics و Superbeat دریافت کرده است که بسیار شبیه به افکت‌های پلتفرم تیک تاک هستند. شما با استفاده از این دو افکت خواهید توانست به‌طور خودکار برای ویدیوهای ریلز خود، متن و جلوه‌های بصری درست کنید. این ویژگی به‌ویژه برای خالقان محتوا بسیار مفید خواهد بود.

اینستاگرام

به اشتراک گذاری پست‌ در اینستاگرام از طریق مرورگر

شاید در بین قابلیت‌های جدیدی که اینستاگرام به‌تازگی معرفی کرده است، قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها از طریق مرورگر مهم‌ترینِ آن‌ها باشد. سال‌هاست که کاربران اینستاگرام از این شبکه اجتماعی می‌خواهند که اجازه به اشتراک گذاری پست‌ها از طریق نسخه وب این اپلیکیشن را به آن‌ها بدهد.

اینستاگرام
مسلماً بیشترین نفع را از این قابلیت جدید، شرکت‌ها و افراد حرفه‌ای که کسب و کار خودشان را بر پایه اینستاگرام شکل داده‌اند خواهند برد. بسیاری از شرکت‌ها، از نسخه دسکتاپی اینستاگرام برای ویرایش محتواهای خود قبل از به اشتراک گذاری آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین آن‌ها دیگر مجبور نخواهند بود محتواهای خود را قبل از به اشتراک گذاری، به موبایل یا تبلت انتقال بدهند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید