گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ مدل Maison Kitsune معرفی شد -
گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ مدل Maison Kitsune معرفی شد -

گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ مدل Maison Kitsune معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - 09:55
گلکسی واچ 4 مدل Maison Kitsune

سامسونگ در رویداد آنپکد ۲ خود از نسخه‌ی Bespoke گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ با امکانات شخصی‌‌سازی گسترده رونمایی کرد. این شرکت حالا از همکاری خود با برند فرانسوی – ژاپنی Maison Kitsune برای ساخت نسخه‌‌ی محدود گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ خبر داد.

گلکسی واچ ۴ مدل Kitsune تنها در سایز ۴۰ میلی‌تری عرضه شده و لوگوی معروف روباه این شرکت روی بند آن حک شده است. این بند به رنگ بژ طراحی شده و بند جانبی آن نیز از رنگ خاکستری استفاده کرده و نام برند Maison Kitsune نیز روی آن نقش بسته است. رابط کاربری این ساعت نیز از واچ‌فیس‌های اختصاصی این شرکت بهره می‌برد. به جز این موارد، تمام مشخصات و ویژگی‌های این ساعت با نسخه‌ی معمولی آن یکسان است. سامسونگ این نسخه از ساعت هوشمند خود را ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که در اواخر امروز از طریق یک به‌روزسانی چند ویژگی جدید را به سری گلکسی واچ ۴ اضافه خواهد کرد. این ویژگی‌ها شامل قابلیت تشخیص سقوط بهتر، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر واچ‌فیس‌ها، انیمیشن‌های جدید و امکان استفاده از قابلیت‌های شخصی‌سازی مدل Bespoke می‌شود.

گلکسی بادز ۲ مدل Kitsune نیز از رنگ بژ مشابه نسخه‌‌ی محدود گلمسی واچ ۴ استفاده کرده و لوگوی این شرکت نیز روی هر کدام از هدفون‌ها قرار گرفته است. محفظه‌ی شارژ این هدفون نیز به رنگ خاکستری طراحی شده و تمام ویژگی‌های آن مشابه نسخه‌ی معمولی گلکسی بادز ۲ است. این محصول ۲۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده و فروش آن نیز از اواخر امروز در برخی از فروشگاه‌های معتبر آغاز می‌شود.

نظر شما در مورد ساعت گلکسی واچ ۴ و هدفون گلکسی بادز ۲ چیست؟ سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این دو محصول اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید