سامسونگ نسخه Bespoke گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ نسخه Bespoke گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ نسخه Bespoke گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ را معرفی کرد

افشین نوری
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - 08:36
نسخه بسپوک گلکسی زد فولد ۳

سامسونگ سال گذشته برای دارندگان گوشی گلکسی زد فولد ۲ امکان شخصی‌سازی رنگ آن را فراهم کرده بود و حالا این ایده را با معرفی نسخه بسپوک (Bespoke) گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ تکرار کرده است.

دارندگان گلکسی زد فولد ۳ خواهند توانست رنگ‌های مختلفی برای قاب جلو، پشت و فریم این گوشی انتخاب کنند.  این رنگ‌ها شامل مشکی، نقره‌ای برای فریم و رنگ‌های آبی، صورتی، زرد، سفید و مشکی برای قاب جلو و پشت گوشی می‌شوند. البته باید ذکر کنیم که رنگ ماژول دوربین گوشی، صرفنظر از اینکه کدامیک از رنگ‌های فوق را انتخاب کنید، تغییری نخواهد کرد.

مطالب مرتبط:

به این ترتیب، شما در مجموع به ۴۹ ترکیب رنگ محتلف برای گلکسی زد فولد ۳ دسترسی خواهید داشت. البته سامسونگ گفته است که به‌زودی امکانی برای دارندگان این گوشی فراهم خواهد کرد تا آن‌ها بتوانند پنل آن را با  پنل‌های جدید در رنگ‌های مختلف جایگزین کنند.

نسخه بسپوک گلکسی زد فولد ۳

نکته جالب‌توجه در مورد نسخه بسپوک گلکسی زد فولد ۳ این است که سامسونگ قول داده این مدل سفارشی را در مدت زمان بسیار کوتاهی به دست مشتریان برساند. در حال حاضر، بسپوک استودیو برای بازارهای مختلفی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و فرانسه خدمات ارائه می‌کند و سامسونگ قصد دارد که این بازارها را گسترش دهد.

سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک هم نسخه بسپوک را معرفی کرده است. شما امکان انتخاب بین دو مدل و دو سایز مخالف و همچنین یک بند سازگار با هر کدام از این مدل‌ها را خواهید داشت. ضمناً هیچ تغییری در قیمت مدل‌ها وجود نخواهد داشت.

نسخه بسپوک گلکسی واچ ۴

قیمت نسخه بسپوک گلکسی زد فولد ۳ از ۱۱۰۰ دلار شروع می‌شود که فقط ۵۰ دلار بیشتر از قیمت نسخه معمولی آن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است (هیچ حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای نسخه بسپوک زد فولد ۳ ارائه نشده است). ضمناً سامسونک برای خریدان این نسخه، ۱۲ ماه گارانتی ارائه خواهد کرد و امکان سفارش آن از همین امروز قابل انجام است.

منبع: GSMArana

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید