ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد - تکفارس 
ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد - تکفارس 

ریلمی از گوشی‌های GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 13:31
ریلمی Q3s

رویداد معرفی محصولات جدید ریلمی اوایل امروز در کشور چین برگزار شد و این شرکت در جریان آن از دو گوشی GT نیو ۲T و Q3s رونمایی کرد. GT نیو ۲T در واقع همان ریلمی GT نیو بوده که از طراحی جدیدی بهره برده و از فست شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

ریلمی در GT نیو ۲T از صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۴۳ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتر استفاده کرده است. این گوشی همچنین از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده است. ترکیب دوربین‌های GT نیو ۲T شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ناچ ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود.

ریلمی GT نیو 2T

نسخه‌ی مجهز به رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی GT نیو ۲T با قیمت ۲.۰۹۹ یوان (۳۲۷ دلار) به فروش رسیده و نسخه‌ی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی آن نیز ۲.۵۹۹ یوان (۴۰۵ دلار) قیمت خواهد داشت. پیش‌فروش این محصول در کشور چین از فردا آغاز شده و تاریخ عرضه‌ی آن نیز ۱۰ آّبان (۱ نوامبر) اعلام شده است.

در طرف دیگر، ریلمی Q3s به صفحه نمایش ال سی دی ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده و ناچ بالای این صفحه نمایش، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جای داده است. ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی مشابه با GT نیو ۲T بوده و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G نیز قلب تپنده‌ی آن خواهد بود. ریلمی Q3s همچنین از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۰ واتی بهره می‌برد.

ریلمی Q3s

ریلمی Q3s در زمان عرضه از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده کرده و نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۱.۵۹۹ یوان (۲۵۰ دلار) و ۱.۹۹۹ یوان (۳۱۲ دلار) قیمت خواهد داشت. پیش‌فروش این گوشی همانند GT نیو ۲T از فردا آغاز شده و عرضه‌ی آن نیز برای ۱۰ آبان در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های ریلمی GT نیو ۲T و Q3s چیست؟ آیا این گوشی‌های از نظر فروش عملکرد مناسبی خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.