مک بوک پرو جدید با صفحه نمایش مینی اولد ۱۴ اینچی معرفی شد -
مک بوک پرو جدید با صفحه نمایش مینی اولد ۱۴ اینچی معرفی شد -

مک بوک پرو جدید با صفحه نمایش مینی اولد ۱۴ اینچی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - 23:04
مک بوک پرو 14 اینچی جدید

اپل در رویداد Unleashed نسخه‌ی جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو را با صفحه نمایش ۱۴ اینچی، پردازنده‌ جدید M1 پرو و M1 مکس، دوربین ناچ و درگاه‌های متعدد معرفی کرد. سه درگاه تاندربولت، HDMI، شیار کارت میکرو اس‌دی و کانکتور شارژ مگ‌سیف ۳ ترکیب درگاه‌های این لپ تاپ را تشکیل داده‌اند. همچنین امکان شارژ این دستگاه توسط درگاه‌های تاندربولت نیز وجود دارد. قیمت مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید از ۱.۹۹۹ دلار آغاز شده و کاربران می‌توانند از همین حالا این محصول را خریداری کنند.

صفحه نمایش مینی اولد این لپ تاپ از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ پیکسل و حداکثر میزان روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی کرده و لبه‌های آن نیز نسبت به صفحه نمایش مک بوک پروهای قبلی باریک‌تر است. همچنین ناچ موجود در بالای این صفحه نمایش، وب‌کم ۱۰۸۰ پیکسلی لپ تاپ را درون خود جای داده است. متاسافانه این دوربین از سیستم تشخیص چهره فیس آی‌دی (Face ID) اپل پشتیبانی نمی‌کند.

مک بوک پرو 14 اینچی جدید

کاربران می‌توانند این لپ تاپ را در دو نسخه‌ با پردزانده‌ی M1 پرو و یا M1 مکس خریداری کنند. هر دو پردازنده ۱۰ هسته‌ای بوده اما تراشه‌ی گرافیکی نسخه‌ی پرو از ۱۶ هسته استفاده کرده و این در حالی است که تراشه‌ی گرافیکی نسخه‌ی مکس از ۳۲ هسته پشتیبانی می‌کند. مک‌ بوک پروی ۱۴ اینچی جدید همچنین از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد اما کاربران می‌توانند نسخه‌ی M1 پروی آن را به ۳۲ گیگابایت رم مجهز کرده و یا از ۶۴ گیگابایت رم در نسخه‌ی M1 مکس استفاده کنند.

نظر شما در مورد مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید اپل چیست؟ آیا این محصول از نظر تجاری عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.